Vit het wel echt een super mooi beestje!

Hopen dat ie een goed & lang pensioen heeft..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
celano schreef:P&P stond vvorige week nog ergens op de startlijst (Beek geloof ik?).
Dat ze geen commentaar willen geven is waarschijnlijk omdat op de bezittingen van de familie Fokker beslag is gelegd. Dus missgien dat de pony daarom naar Duitsland terug iss gegaan.
Citaat:Nou dan begrijp jij niet helemaal waar ik het over heb. Ik oordeel zeerzeker niet, ik geef een menig! Je hoort mij niets zeggen over de trainingsmethode en dergelijke. Ik neem aan dat DvB weet wat ze doen, ze brengen niet voor niets veel pony's en ruiters naar de top. Echter bedoel ik hiermee te zeggen dat het feit dat het al een hele tijd stil is rond P&P nieuwsgierigheid wektbij de mensen. Ik ben iemand die graag dressuurnieuws bijhoud en al lang niet meer in de sport actief is en dus ook helemaal geen baat heeft bij negatieve berichtgevingen naar derden toe.
Daarnaast zou ik graag van je vernemen waarom Eurodressage artikelen plaatst die onwaar zouden zijn, of speculatief zouden zijn. Volgens mij zijn er hier meerdere personen die niet te spreken zijn over ED.
celano schreef:Dat ze geen commentaar willen geven is waarschijnlijk omdat op de bezittingen van de familie Fokker beslag is gelegd. Dus missgien dat de pony daarom naar Duitsland terug iss gegaan.
celano schreef:P&P stond vvorige week nog ergens op de startlijst (Beek geloof ik?).
Dat ze geen commentaar willen geven is waarschijnlijk omdat op de bezittingen van de familie Fokker beslag is gelegd. Dus missgien dat de pony daarom naar Duitsland terug iss gegaan.
Arnyek schreef:celano schreef:Dat ze geen commentaar willen geven is waarschijnlijk omdat op de bezittingen van de familie Fokker beslag is gelegd. Dus missgien dat de pony daarom naar Duitsland terug iss gegaan.
En sinds wanneer heeft bovenstaand betrekking op de pensionering van P&P? De pony werd gehuurd, dus niet meer dan logisch dat als hij niet meer kan voldoen aan de eisen van topsport dat hij lekker in Duitsland bij zijn eigenaren de wei opgaat.
En omdat het een gehuurde pony betreft, is het ook niet aan de familie Fokker om hier commentaar op te leveren. Zal vast in de overeenkomst hebben gestaan.
Arnyek schreef:En sinds wanneer heeft bovenstaand betrekking op de pensionering van P&P? De pony werd gehuurd, dus niet meer dan logisch dat als hij niet meer kan voldoen aan de eisen van topsport dat hij lekker in Duitsland bij zijn eigenaren de wei opgaat.
En omdat het een gehuurde pony betreft, is het ook niet aan de familie Fokker om hier commentaar op te leveren. Zal vast in de overeenkomst hebben gestaan.
KiWiKo schreef:als het daadwerkelijk zo is dat er beslag is gelegd op de goederen van fam Fokker, dan kan ik me voorstellen dat de eigenaren die ponie heel snel van het terrein afhalen..........
Amber_89 schreef:Nooit gehoord van Bodembeslag?
"trouwens geheel niet gericht op P&P maar meer op de kennis van mensen hier"
Jasmijn76 schreef:..het wordt steeds leuker..pak de popcorn!
maar celano, hoe kom je zo aan deze info??..wat het is nogal wat wat je hier typt
Arnyek schreef:Amber_89 schreef:Nooit gehoord van Bodembeslag?
"trouwens geheel niet gericht op P&P maar meer op de kennis van mensen hier"
Off-topic, ja, mee bekend. N.v.t. aangezien de pony op het terrein van de familie van Baalen staat en niet van de familie Fokker.
Cayenne schreef:De familie Pasch, eigenaren van Power and Paint, hebben nu beslist dat het genoeg is geweest. De hengst is weer terug naar Duitsland gebracht en zal daar ook blijven.
Relaxed schreef:Cayenne schreef:De familie Pasch, eigenaren van Power and Paint, hebben nu beslist dat het genoeg is geweest. De hengst is weer terug naar Duitsland gebracht en zal daar ook blijven.
Wat is dit voor taal dan?
Maar jammer dat ie zo abrupt met pensioen gaat! Maar is waarschijnlijk gewoon beter zo
KarelKlaver schreef:Misschien (maar dan doe ik mee aan jullie laakbaar spelletje) waren de rekeningen van de dierenarts en kliniek
iets te hoog opgelopen.