Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snackie schreef:Ik zit net te prakkiseren.. het ziet er niet uit,alsof een wild beest een beginnetje heeft gemaakt. aangezien er vel lijkt te liggen tussen zijn buik en voorbenen in? een wild beest stroopt de huid toch niet?
Mindim schreef:Het lijkt wel een jong beestje ook nog, of zie ik dat nu verkeerd?
Je zou zowat de inspectiedienst een verontwaardigd mailtje sturen, helaas staan er alleen telefoonnummers voor kantooruren.
Vogels pikken het helemaal kaal hoor, dat doen ze bij konijnen en reeen ook.
moretje schreef:jeetje ja, vraag ik me ook af.
daarentegen vind ik het zielig voor het dier, want hij heeft ongetwijfeld geleden, hij is immers dood. Of hij moet een acute hartstilstand o.i.d. gehad hebben.
Ik snap ook niet dat ze er niet even op zijn minst een zeil over heen hebben gelegd. Belachelijk gewoon. Dood of niet, ik vind het niet kunnen.
detour schreef:Mmmm.. Maar speolen door de sneeuw en regen de losse delen op het zand neit weg? En "rot"het zo ver door op zoveel vierkante meters er om heen?..
nee, ik weet ook niet of het bji de weg ligt, ik hoop eigenlijk van niet.
Ook denk ik dat het een jong diertje is. En de vraag is of er meerdere stonden..
Of dat het dier uit een andere wei is uitgebroken en daar terecht is gekomen, op de vlucht voor iets.. Anyway, het blijft gokwerk. Als de omheining nog heel is zou het gesprongen kunnen hebben. Who knows?
Als het een veulen is of jaarling, wie zou het dan alleen neerzetten?
Nat1503 schreef:Als dit hetzelfde paard is wat ik denk dan is het paard ongeveer vorige week uit het water gehaald. De brandweer van een andere gemeente was ter hulp gevraagd om het dier uit het water te halen, aangezien het dier al dood was was het een zaak voor gemeente/politie. Het dier is dus wel uit het water gehaald maar daarna is er niks meer mee gebeurd. Erg triest dat er zo met dieren wordt omgegaan.