KiWiKo schreef:ik heb daar toch een ander idee over............... misschien mijn manke
en dat van mij dan toch...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik heb daar toch een ander idee over............... misschien mijn manke
Dus nog niet de eerste fjord op de masterclass..... talented schreef:En wat betreft de bouw en het karakter: een opel corsa die nog nooit stukken heeft gehad, je 's morgens nooit laat staan en in de winter je voldoende warmte geeft is toch ook niet geschikt voor een formule 1 race?

manie schreef:talented schreef:En wat betreft de bouw en het karakter: een opel corsa die nog nooit stukken heeft gehad, je 's morgens nooit laat staan en in de winter je voldoende warmte geeft is toch ook niet geschikt voor een formule 1 race?
Precies
Net als een goed getrainde kanarie niet mee kan/mag doen aan een postduiven wedstrijd
(oneliner, weet het) Suzy schreef:Maar als ik het berichtje goed begrijp, mag Jolanda wel de masterclass doen, maar niet met haar fjord ?Dus nog niet de eerste fjord op de masterclass.....

KiWiKo schreef:Katja............ heb jij haar wel eens zien rijden???????
echt.......... zoals ik al zei, ik kan best hard zijn voor een paard en vind niet veel dingen snielug........... maar ik heb met Guus wel enige ,medelijden

Katja schreef:KiWiKo schreef:Katja............ heb jij haar wel eens zien rijden???????
echt.......... zoals ik al zei, ik kan best hard zijn voor een paard en vind niet veel dingen snielug........... maar ik heb met Guus wel enige ,medelijden
Ik zal niet ontkennen dat ik een andere aanpak heb maar dat vind ik geen reden om een combinatie zo belachelijk te maken als hier gebeurt.
Snoevie schreef:Heel verstandig gezegd.ik vind het ook niet nodig dat het zo word opgeblazen,in positieve en negatieve zin
Snoevie schreef:nee hoor dat vind ik ook niet.
maar als je er niet van houdt om naar deze combinatie te kijken verplicht niemand er iemand toe.
ik vind het ook niet nodig dat het zo word opgeblazen,in positieve en negatieve zin