Paard raakt met hoofd vast in boom *foto's*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: Paard raakt met hoofd vast in boom *foto's*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:30

Niks van overgehouden? wie weet hoelang het arme dier vast heeft gezeten, haar kaak was ontwricht, ze heeft snijwonden in haar gezicht en daarbij hebben ze met een cirkelzaag het paard los moeten maken. Hoe denk je dat jouw paard reageert als je een cirkelzaag bij hun hoofd houdt?

Ik snap niet hoe jullie hier om kunnen lachen, onnadenkend, simpel volk hier op Bokt. Ik zal jullie voor de grap een uur met je knar in een boom steken, waarbij je een aantal snijwonden in je gezicht krijgt, vervolgens je kaak even goed ontwrichten en dan een cirkelzaag naast je oren houden. Kijken hoe jij je voelt.

Mag het misschien dom zijn, maar ik vind de reacties hier misselijkmakend.

saray1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:38

Je zal je paard maar zo vinden!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:40

Wat een verdrietige reacties hier zeg. Zolang je niet weet wat er is gebeurd kan je er niets over zeggen of het een 'domme' actie is geweest van het dier. Je moet er toch niet aan denken dat het een van je eigen paarden is die er zo een tijd bij heeft gestaan.

Ongelovelijk sommige reacties van Bokkers Scheve mond

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:41

Ik snap werkelijk waar niet dat er mensen zijn die hierom kunnen lachen...
Arme dier...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:44

ik kan er ontzettend om lachen Lachen het is toch ook een domme actie Lachen Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:52

KiWiKo schreef:
ik kan er ontzettend om lachen Lachen het is toch ook een domme actie Lachen Lachen

Nee, een domme reactie, van o.a. jou en een heleboel andere bokkers hier. Je piept wel anders als je jouw paard zo terugvindt, reken maar dat ook al komt ze hier lichamelijk volledig bovenop, dat ze er altijd een knauw aan overhoudt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:55

het zal Lachen Lachen en dan hebben we er weer een getraumatiseerd paard bij voor jou om te redden uit de duivelse klauwen van mensen zoals ik Knipoog

nuldertien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:58

Ods schreef:
Wat een verdrietige reacties hier zeg. Zolang je niet weet wat er is gebeurd kan je er niets over zeggen of het een 'domme' actie is geweest van het dier. Je moet er toch niet aan denken dat het een van je eigen paarden is die er zo een tijd bij heeft gestaan.

Ongelovelijk sommige reacties van Bokkers Scheve mond

Al wat er is gebeurd. Hoe wil jij dit noemen dan?

Niet op tijd remmen: dom.
Denken dat er iets lekkers ligt: dom
Gewoon denken 'hee, een boom, laat ik daar m'n hoofd eens instoppen': dom

Dat het traumatisch is/kan zijn voor het dier, helemaal mee eens.

Maar ga me nu toch niet vertellen dat je dit de meest slimme, doordachte truk van het jaar vindt Clown

bij de weg: ik kreeg de tip van iemand dat hier een hilarische foto in het topic zou staan met haaientanden enzo. Al verwijderd door het moderatorteam wellicht? Slapen

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:02

XoNo schreef:
Niks van overgehouden? wie weet hoelang het arme dier vast heeft gezeten, haar kaak was ontwricht, ze heeft snijwonden in haar gezicht en daarbij hebben ze met een cirkelzaag het paard los moeten maken. Hoe denk je dat jouw paard reageert als je een cirkelzaag bij hun hoofd houdt?

Ik snap niet hoe jullie hier om kunnen lachen, onnadenkend, simpel volk hier op Bokt. Ik zal jullie voor de grap een uur met je knar in een boom steken, waarbij je een aantal snijwonden in je gezicht krijgt, vervolgens je kaak even goed ontwrichten en dan een cirkelzaag naast je oren houden. Kijken hoe jij je voelt.

pfft ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dacht, gelukkig blijkt dat me te vallen
werkelijk het arme beest...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:03

Tjonge jonge...als er een topic is waarbij een jong paard de vernieling in word gereden door een of andere stomme ruiter met ik weet niet wat voor bit of hulpteugel zie en hoor je ze niet...nu zie je een foto waarvan je weet dat het goed is afgelopen en dan zijn we ineens dierenbeulen want dan mag er niet om worden gelachen?? Ik heb wel meerdere malen in shok gestaan als er een domme situatie aan de hand was bij mijn eigen paarden waarbij een paard in "nood "was, als het allemaal goed was afgelopen kon ik er ook smakkelijk om lachen! Dat noemt men HUMOR!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:05

Pollen schreef:
ROFL Ik kom niet meer bij, wat een koddig gezicht!! (had niet gelachen als het paard er niet goed vanaf gekomen was hoor!)

Het lijkt net uit een tekenfilm, paard heeft wellicht niet opgelet met een sprintje trekken? Echt geweldig, dit is uniek! Wat een mop.. Nagelbijten / Gniffelen

Nogmaals, gelukkig dat het paard er goed vanaf gekomen is. En natuurlijk is het niet echt leuk, maar vandaag moet ik maar de humor van bepaalde dingen inzien!

Proest *LOL* Hier hetzelfde, ik lig nu echt gevloerd Huilen van het lachen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:08

Arm dier, vind het niet echt grappig eigenlijk.
Gelukkig is hij er goed vanaf gekomen.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:14

Als ik een paard zo zou aantreffen, zou ik eerst een paar keer in mijn ogen wrijven, om te zien of ik het echt wel goed heb gezien...ongelooflijk. Gelukkig is het goed afgelopen.

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:21

dan ben je ook niet blij zeg!!
het ziet er gewoon niet fijn uit..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:37

aerdenhout1 schreef:
Trouwens...denk na...als hij was gaan staan was zijn hoofd in het bredere stuk weer los gekomen. Stom dier!!

Dat was mijn gedachte ook. Haha!

En ik denk wel dat je gelijk hebt, we vinden het grappig omdat het goed is afgelopen. Als het slecht was afgelopen hadden we echt niet zo gereageerd met z'n allen.

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:39

ik was zwaar in paniek geraakt als ik mijn paard zo zou aantreffen.. het idee dat je paard daar een poos heeft vast gezeten echt te bizar..

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:42

Woow dat ziet er heftig uit!
Daar zat zeker iets heel interresants, waarom zou zo'n dier haar hoofd anders daarin stoppen?

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:47

auw, ik denk dat die benen zo lang om die boom heen ook nooit van zn leven gezond kan zijn.. Ik denk dat het beessie gesnuffeld heeft en daarna uitgegleden is, en daardoor in het smalle stuk geraakt. waar ze wel met de hals maar niet met het hoofd inpast oid..
vreselijk, ik zou de longen uit mn lijf gillen als ik mn paard zo zou tegen komen.. Ocherm..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:48

jij moet voor de pennie gaan schrijven Lachen Lachen

dier is gewoonweg nieuwschierig geweest

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:49

Ik ben wel blij dat ik nu een verhaal bij de foto's heb. Mijn vriend vond deze foto's al een week ofzo geleden op het internet en het zag er echt raar uit. We dachten eerst dat iemand gefotoshopt had, maar na wat beter kijken zag het er toch wel echt uit. Bedacht me toen dat ze daar toch nooit levend uit kon zijn gekomen. Erg blij dat ze ok is (en ja je weet natuurlijk nooit of ze er wat aan overhoudt). En ja ik vind het nu ook wel koddig. Tis net zoiets als dat ik als klein kind mijn arm achter de verwarming stak, een kwartslag draaide en er nooit meer uitkwam tot mijn ouders me na een wandelingetje buiten kwamen redden. Vond ik op dat moment ook vast niet grappig, maar geef toe, dat was ook gewoon dommie achteraf. We gaan er maar vanuit dat ze dit geen tweede keer doet.

En weet je...als je nergens meer om mag lachen, wat een verdrietige wereld zou dit dan worden....

Otex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:54

grappig, was zeker op zoek naar iets lekkers

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:04

XoNo schreef:

Eindelijk iemand met verstand hier.
OK dan!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 01:27

Verstand is ook relativeren. Dit was niet te voorzien en het is goed afgelopen. Moet je dan gaan zitten janken op de goede afloop?

Ik vind het een ontzettend grappig gezicht. Als het mijn paard was zou ik het omdopen naar Winnie de pooh Lachen

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 04:04

XoNo schreef:

Ik vind dat je overdrijft. Lang leve de eigen mening.

Ik vind het er bijzonder grappig uitzien. Vooral ook met dat plaatje van Winnie the Pooh erbij. Lachen

Karin schreef:
Of die fietser in Zwolle vorige maand:

http://www.destentor.nl/regio/zwolle/zw ... liteit.ece

Wat dacht je van die man de zijn ehm, staafmixer in een bankje stopte en hem er vervolgens niet meer uitkreeg. Nagelbijten / Gniffelen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 07:46

Jaimyliefje schreef:
auw, ik denk dat die benen zo lang om die boom heen ook nooit van zn leven gezond kan zijn.. Ik denk dat het beessie gesnuffeld heeft en daarna uitgegleden is, en daardoor in het smalle stuk geraakt. waar ze wel met de hals maar niet met het hoofd inpast oid..
vreselijk, ik zou de longen uit mn lijf gillen als ik mn paard zo zou tegen komen.. Ocherm..

Dat zou pas dom zijn, maak je het paard alsnog in paniek!
Wat je ook doet, nooit gillen!