Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik kan er ontzettend om lachenhet is toch ook een domme actie
![]()
Ods schreef:Wat een verdrietige reacties hier zeg. Zolang je niet weet wat er is gebeurd kan je er niets over zeggen of het een 'domme' actie is geweest van het dier. Je moet er toch niet aan denken dat het een van je eigen paarden is die er zo een tijd bij heeft gestaan.
Ongelovelijk sommige reacties van Bokkers
XoNo schreef:Niks van overgehouden? wie weet hoelang het arme dier vast heeft gezeten, haar kaak was ontwricht, ze heeft snijwonden in haar gezicht en daarbij hebben ze met een cirkelzaag het paard los moeten maken. Hoe denk je dat jouw paard reageert als je een cirkelzaag bij hun hoofd houdt?
Ik snap niet hoe jullie hier om kunnen lachen, onnadenkend, simpel volk hier op Bokt. Ik zal jullie voor de grap een uur met je knar in een boom steken, waarbij je een aantal snijwonden in je gezicht krijgt, vervolgens je kaak even goed ontwrichten en dan een cirkelzaag naast je oren houden. Kijken hoe jij je voelt.
Mag het misschien dom zijn, maar ik vind de reacties hier misselijkmakend.
Pollen schreef:Ik kom niet meer bij, wat een koddig gezicht!! (had niet gelachen als het paard er niet goed vanaf gekomen was hoor!)
Het lijkt net uit een tekenfilm, paard heeft wellicht niet opgelet met een sprintje trekken? Echt geweldig, dit is uniek! Wat een mop..![]()
Nogmaals, gelukkig dat het paard er goed vanaf gekomen is. En natuurlijk is het niet echt leuk, maar vandaag moet ik maar de humor van bepaalde dingen inzien!
aerdenhout1 schreef:Trouwens...denk na...als hij was gaan staan was zijn hoofd in het bredere stuk weer los gekomen. Stom dier!!
XoNo schreef:Niks van overgehouden? wie weet hoelang het arme dier vast heeft gezeten, haar kaak was ontwricht, ze heeft snijwonden in haar gezicht en daarbij hebben ze met een cirkelzaag het paard los moeten maken. Hoe denk je dat jouw paard reageert als je een cirkelzaag bij hun hoofd houdt?
Ik snap niet hoe jullie hier om kunnen lachen, onnadenkend, simpel volk hier op Bokt. Ik zal jullie voor de grap een uur met je knar in een boom steken, waarbij je een aantal snijwonden in je gezicht krijgt, vervolgens je kaak even goed ontwrichten en dan een cirkelzaag naast je oren houden. Kijken hoe jij je voelt.
Mag het misschien dom zijn, maar ik vind de reacties hier misselijkmakend.
XoNo schreef:Mag het misschien dom zijn, maar ik vind de reacties hier misselijkmakend.
Karin schreef:
Jaimyliefje schreef:auw, ik denk dat die benen zo lang om die boom heen ook nooit van zn leven gezond kan zijn.. Ik denk dat het beessie gesnuffeld heeft en daarna uitgegleden is, en daardoor in het smalle stuk geraakt. waar ze wel met de hals maar niet met het hoofd inpast oid..
vreselijk, ik zou de longen uit mn lijf gillen als ik mn paard zo zou tegen komen.. Ocherm..