Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Iedereen mag van mij best zijn mening geven, maar dit topic was geloof ik niet gestart als discussie topic. Maakt verder niet uit, alleen ik hoor vaak negatieve berichten van mensen, die zelf dus niks uitvoeren om ook maar iets in de wereld te verbeteren. Dat vind ik gewoon een beetje jammer.
Lovely schreef:Beste Ninx, dat doen wij ook, maar dan wel op een iets andere manier. Via mijn familie ben ik al zo lang als ik leef betrokken bij ontwikkelingswerk.
rockwitch schreef:Ik weet wat we ook kunnen doen. Als de paarden op zijn, gooien we gewoon de mensen erbij, die zijn toch arm, scheelt weer in voedselvoorzieningen, en daar worden de andere mensen misschien beter van. Of mag dat dan weer niet
Jolliegirl schreef:Wordt er eens wat gedaan, is het volgens een paar mensen weer niet goed.
die hadden zelf maar mee moeten gaan.
en kap nou eens meet die eeuwige domme discussies!!
jullie bereiken er toch niets mee!
de discussie eindigd heir voor mij ook, stelletje beterweters...grote mond, maar zelf de armen uit de mouwen steken... ho maar!
rockwitch schreef:Precies als je kijkt wat voor stumpers er op Animal Planet elke keer weer gered worden. Zouden ze die dan ook ter plekke moeten afschieten.
Oh wacht ik ging niet meer reageren.
Z'n ouders zeiden al zoiets, dat het zo druk was.Twinklebel schreef:Jolliegirl schreef:Wordt er eens wat gedaan, is het volgens een paar mensen weer niet goed.
die hadden zelf maar mee moeten gaan.
en kap nou eens meet die eeuwige domme discussies!!
jullie bereiken er toch niets mee!
de discussie eindigd heir voor mij ook, stelletje beterweters...grote mond, maar zelf de armen uit de mouwen steken... ho maar!
Fijn, probeer ik een nette discussie aan te gaan, zeg ook dat er zeker goede punten in jullie actie zitten, en dan krijg ik zo'n reactie. Je hoeft het van mij helemaal niet met me eens te zijn, maar ik wil ook gewoon mijn visie kunnen laten zien zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden.
Twinklebel schreef:[
Fijn, probeer ik een nette discussie aan te gaan, zeg ook dat er zeker goede punten in jullie actie zitten, en dan krijg ik zo'n reactie. Je hoeft het van mij helemaal niet met me eens te zijn, maar ik wil ook gewoon mijn visie kunnen laten zien zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden.
rockwitch schreef:Ja maar zoals ik al een paar keer heb gezegd, was dat daar geen optie, want dat doen ze bijna niet in roemenie. Anders hadden ze dat misschien daar allang gedaan, maar deze paarden moesten nog gewoon werken terwijl ze er zo aan toe waren.
iefke schreef:iefke schreef:Moderatoropmerking:Er zijn een aantal berichten die geen directe betrekking hebben op deze paarden uit Roemenie verwijderd. Daarnaast het verzoek om op een respectvolle manier en ontopic te reageren. Anderen beschuldigen van de boel opjutten bijvoorbeeld kun je beter doen via TEM, inplaats van in dit topic. Dat er iemand op de foto's onherkenbaar is gemaakt hoeft hier verder ook niet meer besproken te worden
Bedankt voor de medewerking
Nogmaals, want blijkbaar wordt er overheen gelezen.