Ossi schreef:Mijn idee werd afgeschoten door Angela.. te nerderig![]()
Wat had jij dan voor idee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:Nee, 50 geloof ik en een half jaar wachten Gianti
Gianti schreef:aaaah, nou, nog wel langer, voor ik 50 nuttige posts hebtenzij er dingen zijn over camera's waar je mag posten, dan heb ze in een dag
Slapstick schreef:milou123 schreef:Nee, 50 geloof ik en een half jaar wachten Gianti
50 informatieve posts en dus een halfjaar wachten. Plus dat de laatste paar posts van je handmatig gecontroleerd worden door een mod. Bij tweakers hebben ze ook het principe notes, dat ze bij elke tweaker een soort van strafblad hebben.Spoiler:
Muer vertelde mij dat ik er ook één had
milou123 schreef:Wat heb jij uitgespookt dan?
Hier is ergens een lijst waarop je alle OW's en ban's kan zien.
En de mods controleren de posts ook hoor, ken iemand die al een PB kreeg dat de posts verwijderd waren.
En terecht hoor.
Ossi schreef:Tweakers huiskamer is wel ff wat anders dan bokt huiskamer denk ik
Bokt komt meer overeen met Stuffis generalis vermoed ik
Slapstick schreef:milou123 schreef:Wat heb jij uitgespookt dan?
En de mods controleren de posts ook hoor, ken iemand die al een PB kreeg dat de posts verwijderd waren.
En terecht hoor.
Maar na 25 posts ben je toch automatisch lid van de kudde? dan kunnen ze je daar pas achteraf weer vanaf halen zeg maar. Dat is bij tweakers niet zo. Iemand met een paar duizend posts mocht nog niet in de huiskamer.
Als er wat te rellen valt sta ik vaak vooraan, dus zodoende
Slapstick schreef:milou123 schreef:Wat heb jij uitgespookt dan?
En terecht hoor.
Maar na 25 posts ben je toch automatisch lid van de kudde? dan kunnen ze je daar pas achteraf weer vanaf halen zeg maar. Dat is bij tweakers niet zo. Iemand met een paar duizend posts mocht nog niet in de huiskamer.
Als er wat te rellen valt sta ik vaak vooraan, dus zodoende