Quad schreef:milou123 schreef:Is die gadget jongen bij RTL Boulevard eigenlijk ook een tweakertje? Naam?Weet ik veel. Zal zo eens opletten.
Quad schreef:milou123 schreef:Is die gadget jongen bij RTL Boulevard eigenlijk ook een tweakertje? Naam?Colin van HoekTechredacteur nu.nl
imd schreef:milou123 schreef:Colin van HoekTechredacteur nu.nl Da's net justin bieber Dat maakt mij geen bal uit, een vriendin van mij vroeg het want ze had interesse.
Daantjee12 schreef:jullie gaat hard Wij gaan hard?Neu, sloom in mijn ogen. Hard, dat gingen we van pagina 0 tot 350/400 ong, zoiets.
milou123 schreef:Colin van HoekTechredacteur nu.nl Volgens mij is dat die ipad nerdje die ook bij de wereld draait door regelmatig om de hoek komt.
Gianti schreef:jup... ben benieuwd hoeveel tweakers het redden, hoop een boeeel Zal extra veel posten zodat er minder Tweakers mee kunnen.
Quad schreef:Gianti schreef:jup... ben benieuwd hoeveel tweakers het redden, hoop een boeeel Zal extra veel posten zodat er minder Tweakers mee kunnen. Ben je zo bang voor concurrentie dan?
Quad schreef:milou123 schreef:Colin van HoekTechredacteur nu.nl Volgens mij is dat die ipad nerdje die ook bij de wereld draait door regelmatig om de hoek komt. Oh nee, toch niet.Dat is Alexander Klopping, heeft ook een Tweakers.net account.
Gianti schreef:WHOOP WHOOP, kreeg vandaag officieel toestemming om in elke les te eten Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Hij is verschrikkelijk bijdehand, en alles van Apple is heilig als hij over de nieuwe iPad had in dwdd.