Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChingYi schreef:helaas wel dat iedereen mee kan lezen!
Maar mijn pm-box staat open
jOyss schreef:maar nog niks aan de politie melden a.u.b. we weten helemaal niks zeker !
Misz_J schreef:ChingYi schreef:helaas wel dat iedereen mee kan lezen!
Maar mijn pm-box staat open
**zit dalijk tot over haar oren in de pb's**
Loveable schreef:Oké, jullie zijn echt geweldig bezig! pfoe, als mijn pony gestolen zou worden dan weet ik zeker dat ik eerst naar bokt zou rennen daar hulp te vragenMaar is er iets wat ik kan doen, nog een site die ik moet bekijken? Zeg het maar ik heb vanavond iig genoeg tijd. Ik vind het trouwens echt super dat jullie dit allemaal doen!
en ik hoop echt dat hij gevonden word! Mm als jullie op bokt niet over alle vorderingen willen vertellen, wat ik uiteraard snap, kunnen jullie mij dan miss op de hoogte houden via een pb'tje? Als er hulp nodig is verder nog kun je mij iig altijd vragen
.
Misz_J schreef:Loveable schreef:Oké, jullie zijn echt geweldig bezig! pfoe, als mijn pony gestolen zou worden dan weet ik zeker dat ik eerst naar bokt zou rennen daar hulp te vragenMaar is er iets wat ik kan doen, nog een site die ik moet bekijken? Zeg het maar ik heb vanavond iig genoeg tijd. Ik vind het trouwens echt super dat jullie dit allemaal doen!
en ik hoop echt dat hij gevonden word! Mm als jullie op bokt niet over alle vorderingen willen vertellen, wat ik uiteraard snap, kunnen jullie mij dan miss op de hoogte houden via een pb'tje? Als er hulp nodig is verder nog kun je mij iig altijd vragen
.
FLYERS UITDELE!! en goed je oge openhoudenen wat dacht je van op elke site die je kan vinde een adver zette.. dan heb je wel wat te doen
maar je moet ook niet overdrijven
Misz_J schreef:de dieven zijn niet meer veilig!! of ze moeten naar spanje gaan, maar lijkt me onwaarschijnlijk...
Tieneke schreef:Je mag niet zomaar andermans paard op het internet zetten... Kan er misschien wat meer nagedacht worden, denk aan de privacy van mensen aub...
Tieneke schreef:Je mag niet zomaar andermans paard op het internet zetten... Kan er misschien wat meer nagedacht worden, denk aan de privacy van mensen aub...
Leentje1 schreef:Ik zet toch geen paarden van andere mensen op internet? Ik vroeg alleen of er al mensen op www.2ehands.nl hadden gekeken.
edit: sorry zie dat het niet voor mij bedoelt is.