Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Grit schreef:Ik las het ook, als ik het goed begrijp is het paard een soort van ingestort door teveel zweten/verliezen aan mineralen en dergelijke?
Sneu, gelukkig door behandeling een goed herstel.
wittepit schreef:Ik denk dat wij onze paarden nog nooit echt hebben laten zweten. De verkooppraatjes van de elektrolytenverkopers varen wel bij dit gegeven
). Anoniem schreef:wittepit schreef:Ik denk dat wij onze paarden nog nooit echt hebben laten zweten. De verkooppraatjes van de elektrolytenverkopers varen wel bij dit gegeven
Mwa. Ik denk dat zowel onze eventer als ons endurance paard wel degelijk dusdanig zweten dat electrolyten noodzakelijk zijn.
Naar een paard met de hik ben ik eigenlijk ook wel benieuwd
Ik was heel even onder mijn offline-steen. Even bijkomen van een heftige week! Zoals jullie gezien hebben gister geen verslag. Ik had met de NR besproken dat zodra de Nederlanders gefinisht waren we geen verslagen meer zouden doen. Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de enthousiaste en medelevende reacties! Ik denk dat Hinke verteld staat van de 50 pagina's die jullie hebben vol gekletst, hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Rouke! Ik zal hen beide de link van het topic doorsturen. Zodra er updates zijn van Hinke en/of Rouke zal ik die hier posten, maar in principe verdwijn ik weer een jaar onder mijn meeleessteen.
Uiteraard wil ik jullie ook bedanken voor de complimenten over mijn stukken. Het motiveert me iedere dag weer om er voor te gaan zitten om een stuk te schrijven. En nogmaals excuses voor de eventuele spelfouten. Jullie vinden dat misschien niet erg, maar ik wel. 
Mocht iemand nog connecties in die wereld hebben dan hoor ik het graag. Ik namelijk niet. 

en we kunnen carpoolen vanuit t oosten.
zoals ik
Bedankt Chris, tot volgend jaar of in de toekomst in/bij de bios (of where ever). Dank voor je mooie verslaglegging. En mocht je daarin nog twijfelen er iets mee te doen (willen is de vraag), je hebt altijd mensen die teksten nog van de schrijvers redigeren, dus no worries v.w.b. evt. spelfautjes of e.d.

Willekes schreef:De laatste ruiter is ook binnen .. en dat om kwart over negen in de ochtend. Hoe moet ik nu mijn vrijdag, werkdag verder doorkomen
https://twitter.com/mongolderbylive/sta ... 8284431361