ElJinete schreef:Maximaal brons..Oh hoop nu juist al op nog meer dubbel nullers voor een spannende barage.
Littera schreef:Jotoma schreef:Haha lauren leest weer mee: we gaan nu fouten kijkenHeeft Laurens een geslachtsverandering ondergaan? Met die schorre stem lijkt dat soms wel zo
Wat het haast nog erger maakt is dat Zenith verkocht wordt. Wat was het mooi als deze samenwerking werd bekroond met een (gouden) medaille.
Niniane schreef:Wat het haast nog erger maakt is dat Zenith verkocht wordt. Wat was het mooi als deze samenwerking werd bekroond met een (gouden) medaille.Ja echt he..
Niniane schreef:Wat het haast nog erger maakt is dat Zenith verkocht wordt. Wat was het mooi als deze samenwerking werd bekroond met een (gouden) medaille.Nou en of, had ik precies zo voor ogen!
Niniane schreef:Wat het haast nog erger maakt is dat Zenith verkocht wordt. Wat was het mooi als deze samenwerking werd bekroond met een (gouden) medaille.Ik vind het prachtige rondje wat ze gereden hebben ook echt wel een bekroning.
1988 de laatste keer geen medailes voor nederland bij de paarden.. Maar O wat heeft Jeroen hem goed gereden net!
Sakura789 schreef:Ik heb soms het gevoel dat ik naar Jan Smit aan het luisteren ben als ik Laurens zo hoor praten Hahaha dit zei mijn moeder vanmiddag ook al.
Een gouden plak voor Big Star zou ook wel héél gaaf zijn. Zo'n verschrikkelijk gaaf paard!Jeroen definitief buiten de prijzen. Heel zuur, maar zo eerlijk is het springen gelukkig!