Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyrkelover schreef:Omdat duitse kanocoach gestorven is in rio bij verkeersongeluk vandaar de halfstok.
En pfoe zirocco weer in de stop vertrouwen lijkt even flink weg. Jeetje wat zal Gerco nu ook balen.
Danielleeee_ schreef:kimmylhh schreef:Mag jur morgen wel weer starten of is hij er voor de rest van de spelen uit?
Ik dacht van niet. Volgens mij is hij individueel gediskwalificeerd, en morgen is het individuele deel toch? Of zeg ik nou iets stoms?
Danielleeee_ schreef:kimmylhh schreef:Mag jur morgen wel weer starten of is hij er voor de rest van de spelen uit?
Ik dacht van niet. Volgens mij is hij individueel gediskwalificeerd, en morgen is het individuele deel toch? Of zeg ik nou iets stoms?
Schoentje schreef:kyrkelover schreef:Omdat duitse kanocoach gestorven is in rio bij verkeersongeluk vandaar de halfstok.
En pfoe zirocco weer in de stop vertrouwen lijkt even flink weg. Jeetje wat zal Gerco nu ook balen.
Nee, Gerco baalt niet voor zichzelf, die baalt voor Jur en het team. Het is geen dressuurruiter hè
connie64 schreef:mindim je kan heus wel aardig zijn tegen mensen en toch je paard slaan duhhhh
DideH schreef:prugelpiet schreef:Welke plek staat Nederland momenteel?Kan het zo even niet vinden
Neem aan (gedeeld) 1e? 3x 0 is het laagste wat je bij elkaar kunt rijden. En strafpunten van zondag gingen niet mee hierheen toch?
Schoentje schreef:connie64 schreef:mindim je kan heus wel aardig zijn tegen mensen en toch je paard slaan duhhhh
Jur is juist vriendelijk tegen zijn paarden. De uitleg heb ik al eerder gegeven.
En we hebben het hier over 3 tikken op een bilspier hè. Dat voelt hij bij het de ring uitstappen al niet meer.
Lichamelijk voelt dat paard zich top, doordat hij geweldig gereden, verzorgt en gevoerd wordt. Dat korte pijntje staat in schril contrast tot de constante lichamelijke ongemakken die de paarden van gemiddelde amateurs voelen. Die voelen hun ongemakken ook nog als ze in de wei staan.
Sorry, als ik hiermee mensen hier beledig, maar dit is in mijn ogen wel de waarheid.
Schoentje schreef:MelanieB, in veel reacties wordt er wel gesproken alsof hij een wereldzonde begaan is en een eersteklas klootzak is. Hij maakte een fout, maar dat maakt hem geen slecht mens. Jur is een fantastische ruiter en ik zou liever zijn paard zijn, dan het paard van een gemiddelde amateur.
Schoentje schreef:Ik doel vooral op de reacties over op de sociale media. Topruiters krijgen door de jaren heen echt wel een dikke huid, maar als iedereen je zowat afslacht online, dan doet je dat echt wat hoor.
WiancaR schreef:EarthFocus schreef:Ik vind het wel een beetje schijnheilig hoor.
Maar wel fijner dat die hem beloond dan slaat.
En Zirocco is gewoon helemaal van het padje af..
Wat vind jij schijnheilig dan? Jij hebt je paard nog nooit een mep verkocht of een borstel om zijn oren gegooid? En daarna gedacht 'oeps dat doe ik niet weer'? Is absoluut niet goed te praten maar wel menselijk. Is toch logisch dat Jur nu wel op let, de hele wereld kijkt.