Ik heb een filmpje van Gerco Schroder gevonden op Youtube. Als je op mijn berichten zoekt heb je m zo! Wellicht dat je dmv googlen de rest ook kan vinden
Ja 1tje van 10 seconden Je moet googlen op z'n volledige naam en je vindt het meteen!
PolleMaster
Geplaatst: 04-09-14 05:41
Marjoow schreef:
Ik heb een filmpje van Gerco Schroder gevonden op Youtube. Als je op mijn berichten zoekt heb je m zo! Wellicht dat je dmv googlen de rest ook kan vinden
Yes, super bedankt! Heb ik ieder geval Gerco's rondjes kunnen terug zien!
Nos.nl had ik al eerder geprobeerd, maar op de een of andere manier kan ik alleen de interviews bekijken en niet de springfilmpjes Zal er wellicht mee te maken hebben dat ik in Amerika ben, kan daardoor ook niet via de livestream meekijken...
Is er ergens een filmpje van die val van die Thomas ?
Google eens op zijn naam. Ook dat staat op YouTube.
Marjo
Geplaatst: 04-09-14 08:12
Zeg. Vraagje. Als Vrieling vandaag heel goed rijd. En bv Vleuten tikt er 2 af. Mag het resultaat van hem dan vandaag weggestreept worden? Of mag maar van 1 ruiter de resultaten weggestreept worden en moet die hetzelfde zijn als gisteren?
Dat zou kunnen, maar ik was op het werk, dus heb alles via het topic hier gevolgd. Nou ja, waar er even tijd was dan Ik dacht dat voorheen het resultaat van de voorgaande dag erbij geteld werd, maar dat zal ik me niet goed herinneren.
besita
Geplaatst: 04-09-14 08:54
dames !!
"Scoring:
Teams which participate in the second round receive their placing by adding the penalties incurred by the three best riders on each team in Tuesday's competition and penalties incurred by the three best athletes in each of the two rounds of the second competition that takes place Wednesday and Thursday. The team which has obtained the least number of penalties will be placed first and declared World Team Champion"