Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxan schreef:Je hebt helemaal gelijk. Het irriteerde me alleen dat sommige mensen een hennepkwekerij de normaalste zaak van de wereld vinden. Er is inderdaad nog niets bewezen en tzt horen we er wellicht meer van.
Petrichor schreef:Ik denk dat de politie nog wel haarfijn uit gaat zoeken hoe het allemaal zit met de schoten en de plantage..
Maar mocht dit allemaal waar zijn is hij crimineel en mag er van mij mee gebeuren wat er met elke crimineel gebeurd!
Roxxan schreef:easygoing schreef:Jeetje lekker boeiend waar de centjes mee verdiend worden. Aan het eind van het liedje gaat dat ons helemaal geen moer aan.
Zelf ook op het slecht pad?
senna21 schreef:Roxxan schreef:Je hebt helemaal gelijk. Het irriteerde me alleen dat sommige mensen een hennepkwekerij de normaalste zaak van de wereld vinden. Er is inderdaad nog niets bewezen en tzt horen we er wellicht meer van.
Joh, een groot deel van paardenminnend Nederland vind internationale wapenhandel nog normaler dan normaal. (op dit moment)![]()
Normen zijn aan mode en belangen onderhevig.
Roxxan schreef:Je hebt helemaal gelijk. Het irriteerde me alleen dat sommige mensen een hennepkwekerij de normaalste zaak van de wereld vinden. Er is inderdaad nog niets bewezen en tzt horen we er wellicht meer van.
milou123 schreef:Ze heeft er 2 keer gelest en erna - toen hij haar benaderde - stond het paard al 2 maanden stil.
Ze is bij Tommie gaan lessen omdat het niet ging.
Dat het op het filmpje wel ging wil niet zeggen dat het erna niet verkeerd gegaan kan zijn natuurlijk.
Rowdine schreef:Die wapenhandel is gewoon gelegaliseerd hoor. Hennepteelt niet, dus wat mij betreft is het ook gegrond om wapenhandel op t moment normaler te vinden.
Babootje schreef:russel schreef:Een schuur vol wapens is dus wel illegaal, maar geen verglijk.
Een schuur vol wapens zonder wapenvergunning is illegaal
R12312 schreef:Als je de paardenkrant leest van vandaag dan zie je dat er iets heel anders is gebeurd. Mevr. van Beelen kwam met haar zus het paard ophalen!! Dus helemaal niet gelijk met een knokploeg!
Toen er een slot op de boxdeur van Vingino bleek te zitten heeft ze haar man gebeld. Die is gekomen en toen onstond er een ruzie waar naast vader Visser ook Yessin Rahmoeni aan meedeed............en toen is pas de knokploeg gekomen!
bliver schreef:Dan kan je twee dingen afvragen. Waarom zit er een slot op de deur en waarom komt zij terwijl ze weet dat Tommie weg is dat paard halen zonder bericht
R12312 schreef:Als je de paardenkrant leest van vandaag dan zie je dat er iets heel anders is gebeurd. Mevr. van Beelen kwam met haar zus het paard ophalen!! Dus helemaal niet gelijk met een knokploeg!
Toen er een slot op de boxdeur van Vingino bleek te zitten heeft ze haar man gebeld. Die is gekomen en toen onstond er een ruzie waar naast vader Visser ook Yessin Rahmoeni aan meedeed............en toen is pas de knokploeg gekomen!