Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxan

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:51

Je hebt helemaal gelijk. Het irriteerde me alleen dat sommige mensen een hennepkwekerij de normaalste zaak van de wereld vinden. Er is inderdaad nog niets bewezen en tzt horen we er wellicht meer van.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 22:55

Ik zie hier niet dat de meeste mensen de kwekerijen de normaalste zaak van de wereld vinden.
Maar die zien het los van elkaar, deze zijn gewoon per toeval ontdekt.

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:02

Denk dat oneerlijke handel in allerlei vormen en maten veel voorkomen in de groep die net niet bij de top horen. Denk dat je achter over valt van het geld wat het kost om zo'n paard uit te brengen. De tijd die in training zit. Volgens mij echt verdomd lastig om dat alleen met hard werken te bekostigen. Zeker als je ouders ook altijd normaal verdiend hebben.

Verder weet ik niet of het zijn kwekerij is maar ik ben vrijwel overtuigd dat hij zeker medeplichtig is. Als hem dit ontgaan is op "zijn" stal waar die dagelijks heel wat uren rond loopt is dat heel opmerkelijk dat hem dat niet zou opvallen. Dus als hij het echt niet wist mist hij wel heel veel om zich heen. Personeel moet dat ook bijna wel geweten hebben. Als ergens een kwekerij gevonden is die wel in redelijk bewoond gebied is dan weten vele buurtbewoners dit wel. Maar wie gaat het aangeven? Ik zou het ook niet doen. Ik zou me daar niet in mengen je weet totaal niet wat voor mensen het zijn en anoniem zoiets melden gaat niet of nou ja ik zou de politie er niet op vertrouwen dat het anoniem is.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:04

Roxxan schreef:
Je hebt helemaal gelijk. Het irriteerde me alleen dat sommige mensen een hennepkwekerij de normaalste zaak van de wereld vinden. Er is inderdaad nog niets bewezen en tzt horen we er wellicht meer van.

Joh, een groot deel van paardenminnend Nederland vind internationale wapenhandel nog normaler dan normaal. (op dit moment) >;)
Normen zijn aan mode en belangen onderhevig.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:07

Die wapenhandel is er toch wel, met of zonder aankoop van London. Wapenhandel is ook niet illegaal, wietplantages daarentegen wel.
Dus die vergelijking gaat imo mank.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:29

Petrichor schreef:
Ik denk dat de politie nog wel haarfijn uit gaat zoeken hoe het allemaal zit met de schoten en de plantage..
Maar mocht dit allemaal waar zijn is hij crimineel en mag er van mij mee gebeuren wat er met elke crimineel gebeurd!

Vrijlaten na een paar uur op het buro??
Geheel off topic want het gaat hier om een paard en niet om de wiet plantage , maar het blijft natuurlijk van de zotte dat het kweken van de zooi illegaal moet en het verkopen ervan in de koffie shops legaal is, zo een gaatje in de wet waar ik met m'n boerinnenverstand niet bij kan...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:47

Roxxan schreef:
easygoing schreef:
Jeetje lekker boeiend waar de centjes mee verdiend worden. Aan het eind van het liedje gaat dat ons helemaal geen moer aan.

Zelf ook op het slecht pad?

Ook welkom op bokt. Misschien eerst even de regeltjes hier lezen voordat je een grote mond opzet, persoonlijke aanvallen worden niet bepaald gewaardeerd hier!!!!

En verder tja volgens mij zegt niemand hier dat het normaal is om daar je geld mee te verdienen maar het gaat ons allemaal helemaal geen reet aan waar een ander zijn geld mee verdiend (drugs, wapens enz) dus waar maken we ons druk om dan!!!

Is hun probleem dus in mijn ogen lekker boeiend idd.
Buiten dat staan die kwekerijen los van het verhaal Vingino.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 00:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 05:27

senna21 schreef:
Roxxan schreef:

Joh, een groot deel van paardenminnend Nederland vind internationale wapenhandel nog normaler dan normaal. (op dit moment) >;)
Normen zijn aan mode en belangen onderhevig.

Die wapenhandel is gewoon gelegaliseerd hoor. Hennepteelt niet, dus wat mij betreft is het ook gegrond om wapenhandel op t moment normaler te vinden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 06:14

Roxxan schreef:

Ach het is al gezegd maar: de ene door hennep kweken, de andere door wapenhandel... Doe mij dan maar de illegale planten ( en ik ben thans ernstig anti-drugs) dan legale wapenhandel.

De normen hangen maar net van de populariteit van de ruiter af blijkbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 08:31

milou123 schreef:
Ze heeft er 2 keer gelest en erna - toen hij haar benaderde - stond het paard al 2 maanden stil.
Ze is bij Tommie gaan lessen omdat het niet ging.
Dat het op het filmpje wel ging wil niet zeggen dat het erna niet verkeerd gegaan kan zijn natuurlijk.

Het paard stond al twee maanden stil omdat eigenaresse geen tijd had. Dat zegt Tommie op dit filmpje (op 11:55), wat is opgenomen toen dit alles nog niet speelde.

http://m.youtube.com/watch?v=bScKUDRU7qI

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 10:50

Rowdine schreef:
Die wapenhandel is gewoon gelegaliseerd hoor. Hennepteelt niet, dus wat mij betreft is het ook gegrond om wapenhandel op t moment normaler te vinden.

Sorry, maar ik zie toch liever iemand met een jointje lopen, dan iemand met een wapen... En ik zou ook liever hebben dat er achter mijn huis een schuur vol planten wordt ontdekt, dan een schuur vol met wapens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:01

Wapenhandel? Wat een simplistische gedachtegang rond wapen industrie....de politie gebruikt ook en glock...

Een schuur vol wapens is dus wel illegaal, maar geen verglijk.

Bokt verzand weer in moddergooien...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:12

russel schreef:

Een schuur vol wapens zonder wapenvergunning is illegaal :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:14

Tuurlijk kan je niet vergelijken en heb ik het lekker opgeblazen, maar ik blijf bij mijn standpunt, ik zie liever planten dan wapens ;) Al ben ik nog steeds van mening dat er afgewacht moet worden wat er uit de onderzoeken komt, voor iedereen hele verhalen verzint over wie dit op zijn geweten heeft en wat de motieven er voor zijn geweest.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:40

tot die tijd blijft het speculeren!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:50

Babootje schreef:
russel schreef:

Een schuur vol wapens zonder wapenvergunning is illegaal :D

Een schuur vol wapens is hoe dan ook illegaal :') Wapens horen namelijk in een wapenkluis te liggen die verankerd zit in de grond. En zelfs al zou dat dus zo zijn, dan nog hoor je niet te zien dat die schuur vol wapens ligt :)

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 11:53

Update 4:

Premium artikel op Haarlems Dagblad: Ruiter Tommie Visser dreigt met claim twee miljoen euro

Als je 'm opzoekt via google kun je 'm lezen zonder abo.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:09

Het paard is dus nog steeds in bewaring. Ik denk wel dat dit op korte termijn van beide partijen een oplossing afdwingt. Het paard daalt in waarde wanneer het een lange rechtszaak ongetraind blijft staan. Als ze slim zijn, gaan ze alsnog in gesprek met elkaar.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:11

Eirikur schreef:
Update 4:

Premium artikel op Haarlems Dagblad: Ruiter Tommie Visser dreigt met claim twee miljoen euro

Als je 'm opzoekt via google kun je 'm lezen zonder abo.

O jeee..... :D :D :D

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:14

Als je de paardenkrant leest van vandaag dan zie je dat er iets heel anders is gebeurd. Mevr. van Beelen kwam met haar zus het paard ophalen!! Dus helemaal niet gelijk met een knokploeg!

Toen er een slot op de boxdeur van Vingino bleek te zitten heeft ze haar man gebeld. Die is gekomen en toen onstond er een ruzie waar naast vader Visser ook Yessin Rahmoeni aan meedeed............en toen is pas de knokploeg gekomen!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:16

Over het algemeen kunnen we concluderen dat GTST nog heel wat te leren heeft mbt soapdrama's. :')

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:21

R12312 schreef:
Als je de paardenkrant leest van vandaag dan zie je dat er iets heel anders is gebeurd. Mevr. van Beelen kwam met haar zus het paard ophalen!! Dus helemaal niet gelijk met een knokploeg!

Toen er een slot op de boxdeur van Vingino bleek te zitten heeft ze haar man gebeld. Die is gekomen en toen onstond er een ruzie waar naast vader Visser ook Yessin Rahmoeni aan meedeed............en toen is pas de knokploeg gekomen!

Dan kan je twee dingen afvragen. Waarom zit er een slot op de deur en waarom komt zij terwijl ze weet dat Tommie weg is dat paard halen zonder bericht

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:23

bliver schreef:
Dan kan je twee dingen afvragen. Waarom zit er een slot op de deur en waarom komt zij terwijl ze weet dat Tommie weg is dat paard halen zonder bericht

Dat van dat slot op die box vraag ik mij ook af. Maar waarom zou zij der paard niet gewoon mogen ophalen.

Want dat staat ook in de paardenkrant, dat zij nooit heeft toegezegd dat Visser de helft van t paard kreeg.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 12:25

R12312 schreef:

Kun je dat stuk even plaatsen?