smeetjoew schreef:Janine1990 schreef:Oooh die reactie van Anky op Nicole!
Waar, waar, waar?
http://www.horses.nl/dressuur/nieuws/17 ... ky#reageer
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:Janine1990 schreef:Oooh die reactie van Anky op Nicole!
Waar, waar, waar?
Sjoert schreef:Laat ik even voorop stellen dat ik het echt onwijs jammer vind dat Totilas niet meer door Edward gereden wordt. Ieder weldenkend mens heeft de afgelopen jaren kunnen zien hoe gek het team (o.a. Nicole, Edward, Vanessa, HP) met Toto was. Voor hen is het gewoon ronduit sneu.
De keuze van de eigenaar heb je te respecteren. Ik ben dr enorm blij mee dat ik Toto heb mogen aanschouwen in Den Bosch, Rotterdam, Amsterdam, Steeg etc. Keer op keer genieten gewoon.
Wat dat betreft niets dan lof naar het complete team. Enorme dank voor deze boost aan dressuurgeweld!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yakkie schreef:Sjoert schreef:Laat ik even voorop stellen dat ik het echt onwijs jammer vind dat Totilas niet meer door Edward gereden wordt. Ieder weldenkend mens heeft de afgelopen jaren kunnen zien hoe gek het team (o.a. Nicole, Edward, Vanessa, HP) met Toto was. Voor hen is het gewoon ronduit sneu.
De keuze van de eigenaar heb je te respecteren. Ik ben dr enorm blij mee dat ik Toto heb mogen aanschouwen in Den Bosch, Rotterdam, Amsterdam, Steeg etc. Keer op keer genieten gewoon.
Wat dat betreft niets dan lof naar het complete team. Enorme dank voor deze boost aan dressuurgeweld!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens!!
prizzz schreef:Ayasha schreef:Super!Zo kennen we Anky
Zo afstandelijk?!
prizzz schreef:Ayasha schreef:Super!Zo kennen we Anky
Zo afstandelijk?!
Citaat:Anky van Grunsven plaatste rond 13.00 uur vanmiddag het bericht dat boosheid opwekte bij Nicole Werner. "Totilas is sold!", was de inhoud van haar bericht op Twitter. Op haar website publiceerde Anky van Grunsven bovendien het officiële persbericht van Moorlands Investments.
Anky van Grunsven gaf vanmiddag een reactie op de uitval van Nicole Werner. "Beste Nicole, ik vernam met stomme verbazing dat er een bericht over mij op Facebook verscheen, geschreven door jou, waarin jij mij beticht van oncollegialiteit. Ik wil mij hier volledig van distantiëren. Wellicht zit je iets dwars ten opzichte van mij, waar ik geen notie van heb. Ik had het toch veel fijner gevonden, wanneer dit het geval is, je dit in een persoonlijk gesprek tegen mij had gezegd, in plaats van om het open en bloot op Facebook te publiceren", meldt Anky van Grunsven. Ze laat weten dat zij, net als verschillende media, het officiële persbericht van Moorland Investments had ontvangen. Van Grunsven wachtte op de officiële persverklaring voor ze dit publiceerde op haar site. Daarna verzond ze een bericht via Twitter.