Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:32

Ja die advertentie is al eerder in dit topic geplaatst.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:32

MiSz_SaNdY schreef:
je had al gerageerd? maar je gaat nu mij aanvallen?
1 ik kat niemand af als jij dat zo voelt ligt dat niet aan mij
ik scheer niemand over 1 kam

maar laat maar ben al weg helemaal geen zin om zulke discussie te gaan voeren die al helemaal niet bijdragen in dit topic

ik val niemand aan, jij leest duidelijk niet goed, dat irriteert me, want je quote mij tweemal en plakt daar je conclusies aan vast, die niet kloppen en wat je ook had kunnen weten door mijn reacties goed te lezen

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:33

hier zitten bokkers die haar ook geloofde ...dus....ik heb topic gelezen waarin staat dat er een merrie was goedgekeurd bla bla...terwijl ik in een oog opslag wel kon zien dat het onmogelijk was terwijl veel van jullie zeggen....mooi paard bla bla...
dus....
meteen alles over een kam niet

sorry mensen maar daar moet ik dan hart om lachen.

Ajemenou

het is bijna niet meer mogelijk om wat te zeggen zonder dat er weer twee pagina's verder zijn.
Laatst bijgewerkt door Ajemenou op 23-05-10 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Re: Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Inderdaad, heel bokt ligt in strijd :+

NicoleWHS

Sommige mensen hebben nog wel vertrouwen in andere mensen
Sandy. Het blijkt dat je dus gewoon in iedereen het slechte moet zien?? Ben jij moeder??? Heb jij je kind wel eens bij een pony zien staan?? Opgelicht is dan snel gebeurt hoor.

Kijk maar eens in mijn onderschrift en ja ik durf er eerlijk voor uit te komen, dat ik ook niet slim gehandeld heb toen. Maar ja vertrouwen in de mens heet zoiets.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:34

Tivoli schreef:
Iedereen zegt hier dat ze er nooit in zouden stinken, maar ik denk dat je dat vanaf de zijlijn makkelijk kan roepen.

Inderdaad.

Missouri

Ania schreef:
Missouri schreef:
Heb de aflevering ook zitten kijken... zou de bewuste mevrouw weten dat men haar mobiele nummer nog gewoon van Internet af kan plukken? ;-) :-D

haar site is inmiddels offline. dus nee, ik denk niet dat dat nog kan

Jawel... die hengst van haar staat bij hun thuis ter dekking blijkbaar... met een mobiel nummer erbij ;-)

Gentlegiant

Wij waren vanplan om naar haar toe tegaan om te kijken voor een paard voor een klant van ons (bemiddelen) voor de vaste prijs van 7500 euro

We waren bij haar op het goede adress zij ze keuren was geen probleem ook door onze eigen da

Ik kreeg een filmpje van het desbetreffende paard en ik zag dat het paard niet helemaal zuiver liep

echter dacht de handelaar dat wij maar een half jaar tot jaar ervaring hadden met paarden omdat wij hadden gemailt dat we een paard zochten die braaf was omdat er van deze zeide nog niet langer als een jaar ervaring was

en daarom durfde ze natuurlijk ook het filmpje op te sturen maargoed wij zitten al 35 jaar in de paarden en weten wel wat we kopen

ik ben op onderzoek uitgegaan en weet wie het is en wij zijn dus door deze malafide handelaar benaderd geworden

Zo zie je maar weer de enigste die je kunt vertrouwen ben jezelf

Er mocht dus wel gekeurt worden maar als je een beetje van het een en ander af weet kun je veel verbergen helaas

Liberte

frangelica schreef:
hier zitten bokkers die haar ook geloofde ...dus....ik heb topic gelezen waarin staat dat er een merrie was goedgekeurd bla bla...terwijl ik in een oog opslag wel kon zien dat het onmogelijk was terwijl veel van jullie zeggen....mooi paard bla bla...
dus....

Ja, makkelijk gezegd nu zo achteraf. }:0

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:35

Ania schreef:
Missouri schreef:
Heb de aflevering ook zitten kijken... zou de bewuste mevrouw weten dat men haar mobiele nummer nog gewoon van Internet af kan plukken? ;-) :-D

haar site is inmiddels offline. dus nee, ik denk niet dat dat nog kan

In google cache kan je de hele site nog bekijken :)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:35

Berdien schreef:
Snap ik Cayenne, maar ze zijn verder ook helemaal niet genoemd of naar voren gehaald.
Dat je een uitzending begrijpelijk houdt voor leken is één ding, maar vage zaken de wereld in brengen vind ik iets heel anders. Juist omdat het zo'n gevoelig onderwerp is vind ik het zaak om zo precies en dichtgetimmerd mogelijk te werk gaan.

Vereniging van eigen paard en de DB zijn leuk, maar imo absoluut geen echte deskundigheden op dit gebied. Er is een jurist in beeld geweest, die was gekoppeld aan de handelaar. Waar is een andere jurist, die een ander licht op de zaak werpt?

Natuurlijk mag je niet bewust en opzettelijk slechte paarden verkopen. Maar op deze manier wordt er wel heel erg één kant van de zaak belicht, en niet op een goede manier.

en die jurist (advocaat) gaf meermalen aan dat hij totaal geen verstand had van paarden. geen wonder dat ie ging stotteren.

overigens vond ik die mevrouw in de eerste instantie redelijk meewerkend voor alberto, maar de manier van benaderen van Alberto deed haar houding tegenover hem (terecht) veranderen.

maris1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:36

nou weet ik ook waarom het lusitano verenging nederland wijnig te maken wou hebben met deze piep vrouw :+

Gracy

NathaxZoef schreef:
fokfanaat schreef:
blijkbaar heeft ze nog steeds volgelingen die ondanks alles achter haar blijven staan.

vind ik werkelijk ook onbegrijpelijk.

Sja, als ze haar 'volgelingen' oproepen om voor haar op te nemen in deze topic.. dan is ze ook nog LAF..!
Want als ze denkt in haar recht te zijn.. waarom reageert ze niet zelf?? :x

Onbegrijpelijk dat mensen haar handelingen goedkeuren... en achter haar blijven staan :r

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 23:36

Berdien schreef:
Vereniging van eigen paard en de DB zijn leuk, maar imo absoluut geen echte deskundigheden op dit gebied. Er is een jurist in beeld geweest, die was gekoppeld aan de handelaar. Waar is een andere jurist, die een ander licht op de zaak werpt?

Natuurlijk mag je niet bewust en opzettelijk slechte paarden verkopen. Maar op deze manier wordt er wel heel erg één kant van de zaak belicht, en niet op een goede manier.

Dat ben ik met je eens. Het is jammer dat sommige zaken niet verder zijn uitgelicht.
Voor ons was het wellicht interessanter geweest wanneer er een tweeluik van was gemaakt, maar dat zou commercieel gezien misschien tegenvallend zijn.
Ik vind het jammer dat dit soort mensen de paardenwereld moeten bevuilen en over de ruggen van dieren (en uiteindelijk dus ook mensen) geld proberen te verdienen.
Uiteindelijk zijn de dieren de dupe, en die hebben het niet voor het kiezen.

MiSz_SaNdY

ja ik ben moeder en ja mijn dochter rijd ook maar heeft haar eigen paardje
maar ik ga hier niet meer op in is beetje offtopic zo he jullie doen verrek zowat net of ik hier de boosdoener ben dus toedeloe

Liberte

Gentlegiant schreef:
Wij waren vanplan om naar haar toe tegaan om te kijken voor een paard voor een klant van ons (bemiddelen) voor de vaste prijs van 7500 euro

We waren bij haar op het goede adress zij ze keuren was geen probleem ook door onze eigen da

Ik kreeg een filmpje van het desbetreffende paard en ik zag dat het paard niet helemaal zuiver liep

echter dacht de handelaar dat wij maar een half jaar tot jaar ervaring hadden met paarden omdat wij hadden gemailt dat we een paard zochten die braaf was omdat er van deze zeide nog niet langer als een jaar ervaring was

en daarom durfde ze natuurlijk ook het filmpje op te sturen maargoed wij zitten al 35 jaar in de paarden en weten wel wat we kopen

ik ben op onderzoek uitgegaan en weet wie het is en wij zijn dus door deze malafide handelaar benaderd geworden

Zo zie je maar weer de enigste die je kunt vertrouwen ben jezelf

Er mocht dus wel gekeurt worden maar als je een beetje van het een en ander af weet kun je veel verbergen helaas

Goed gehandeld!
Heel slim gedaan door te zeggen dat je weinig ervaring hebt en gelukkig kwam je er snel achter!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:37

frangelica schreef:
dus....

Voila, ze heeft hier zo kenners rond haar vinger zitten draaien.
Dan is het absoluut niet moeilijk voor haar om dat in de praktijk te doen

Zoals gezegd als je beetje van af weet kan je veel verbergen, zulke mensen zijn niet dom

SteffiiY

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

frangelica

yousra schreef:
frangelica schreef:
dus....

Ja, makkelijk gezegd nu zo achteraf. }:0

nee hoor.....zeker niet had gisteren al keer verteld lol mag toch nog wel een beetje lachen...:P

vraag me wel af wat er nu verder gaat gebeuren.....
Laatst bijgewerkt door frangelica op 23-05-10 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

xCarien

Re: Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:38

Nou, het is maar wat je grappig vind...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:38

Viel mij ook op Ania, al bij eerdere uitzendingen van hem. Hij gaat dusdanig over de rooie tegenover de 'oplichters' en 'boefjes' dat die niet anders kunnen dan volledig in de verdediging schieten. En zegt hij "zie je nou hoe ze reageren? Dan moet je wel schuldig zijn."

Nee, ik blijf erbij, hele zwakke uitzending. Dat het geen zuivere koffie is moge duidelijk zijn, maar hier had veel meer uitgehaald kunnen worden, ook zodat het nog duidelijk bleef voor leken.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:39

Daarmee ben ik het eens Cayenne. Dat vind ik het smerige aan deze zaak, en dit zal heus niet de eerste of de laatste zijn.

Rajaniii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:39

ik kan die Advocaat wel schieten!
wat een ********, leer verstand krijgen van paarden. ben hem echt zat!
hopelijk verliest die vent zijn baan!

ik zag dat bericht ookal van dat ze een paard had weg gegeven!
volgensmij kan die ook nooit gezond zijn geweest!
Laatst bijgewerkt door Rajaniii op 23-05-10 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:40

Rajaniii schreef:
ik kan die Advocaat wel schieten!
wat een ********, leer verstand krijgen van paarden. ben hem echt zat!
hopelijk verliest die vent zijn baan

dat slaat nergens op?
Man kan er ook niks aandoen dat hij niet weet wat rhino inhoud enz.