@Harvest: ik bedoelde de proef idd en niet de Kur.
Straks om 22:45 weer het NOS Sportjournaal, dus ik hoop dat ik er daar nog wat van kan zien en ik ga zo weer even verder zoeken naar filmpjes op internet Edit: tot nu toe nog niet kunnen vinden.
Laatst bijgewerkt door Judje op 25-08-09 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Tja, niet iedereen vindt het spectaculair om wat mensjes op wat paardjes te zien rond hobbelen... (voor de leken) En de NOS wil ook hun kijkcijfers halen...
Ik baal er gewoon van dat er geen gratis stream is...
Guess001
Geplaatst: 25-08-09 22:55
Morgenmiddag dus zowaar 50 min. lang de ontknoping op TV? Ben vrij, dus dat wordt lekker kijken!
Het zal vast een compilatie zijn met 10 minuten paardensport.
Stefanie
Geplaatst: 25-08-09 23:04
en hoe
Judje
Geplaatst: 25-08-09 23:05
Tja, dat viel echt even tegen. Alleen een foto en in hooguit 30 seconden een melding dat Adelinde 1e staat met de op één na hoogste score ooit en dat we bijna zeker zijn van teamgoud.
tjonge tjonge wat een commentaar op edward en totilas als iemand nu al verschillende paarden zelf naar een super hoog niveau heeft gereden of super voorbereid heeft (Lingh, Sisther, Ravel, Totilas), verdiend iemand dan niet iets meer respect van jullie. Dat je iemand anders beter vindt, prima maar wie zijn wij als amateurs om hem zo af te kraken?
En over het achterbeen van totilas. Vele (internationale) jury's hadden in het begin deze discussie ook maar kwamen er gelukkig achter dat door de het spectaculaire voorbeen het lijkt alsof het achterbeen minder doet. Zoek nu maar eens een filmpje op, leg je hand ove het voorbeen en zie ineens een achterbeen waarvan je zou willen dat je eigen paard die had.
Hoge bomen vangen veel wind!
Embe
Geplaatst: 26-08-09 08:02
Moguh... Nou, ik log straks maar weer fijn in op de fei site. Eerst even werken tot half 1 (denk dat ik maar een kwartiertje eerder weg ga want anders mis ik Anky)... tot later!