MarlindeRooz schreef:Uh tuurlijk ken ik het liedje.. Helaas
Wel vette beat hoor, de teksten zijn van bedenkelijk niveau, dat geef ik toe.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannanasje schreef:Of je moet het het geluk hebben dat je een biseksuele baliemevrouw hebt, dan komt iedereen ermee weg.
Maar als je ziet hoeveel tussenuren ze tegenwoordig hebben, niet normaal. Zou ik ook spijbelen, en ik ben normaal heel braaf
Slapstick schreef:Heeft iemand eigenlijk al een leuke titel bedacht voor het nieuwe huiskamer topic?
We hebben nog tien pagina's
MarlindeRooz schreef:Sannanasje schreef:Of je moet het het geluk hebben dat je een biseksuele baliemevrouw hebt, dan komt iedereen ermee weg.
Maar als je ziet hoeveel tussenuren ze tegenwoordig hebben, niet normaal. Zou ik ook spijbelen, en ik ben normaal heel braaf
Ja ik ga niet 6 x 50 minuten wachten op GYM!!!
hopen dat het verplaats kan worden want anders ga ik écht niet denk ik..
Gianti schreef:hahahaha, ben echt een beta persoon.
Gianti schreef:een of ander klein landje met de S vlakbij rusland
Sannanasje schreef:En school is volgens mij ook erg veranderd, en zo oud zijn we toch nog niet
Gianti schreef:vind het wel echt leuk van deze school![]()
zo veel kansen, volgend jaar ook om dingen met een uni te doen zoals zo'n solarboat te ontwerpen en bouwen
ga even goed kijken wat ik ga doen.
Ben nu al aan het bekijken wat ik volgend jaar voor mijn PWS doe. Denk iets rond psychische aandoeningen en dan heel technisch bekijken, dus activiteiten in hersens en dergelijke. Maarja, moet het niet te moeilijk maken
MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:Ja ik ga niet 6 x 50 minuten wachten op GYM!!!
Sannanasje schreef:MarlindeRooz schreef:Ja ik ga niet 6 x 50 minuten wachten op GYM!!!
Als meisje hoef je toch niet naar gym? Dat kan helemaal niet als je last hebt van maandelijkse ongemakken. Dan heb je die toch spontaan.
En moet een topic titel perse rijmen? Ik zie het wel vaak, maar toch