ik had een creepy docent, nog nachtmerrie's van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Ik ook nietKon makkelijk VWO maar ben in de 4e naar HAVO gegaan omdat ik vond dat ik toch geen vwo nodig had en omdat ik wist dat ik op HAVO niets hoefde uit te voeren
Had wel bijna (bij 3 vakken had ik 0,1 punt hoger moeten scoren) gemiddeld een 8 voor mn eindexamen, lol. En dat met avondjes van te voren een uurtje leren :'D
_San87_ schreef:Een vriend van mij is eens gaan spijbelen, dom als hij was, fietste hij langs het lokaal waar hij les hadden, de leraar heeft hem toen met mijn telefoon opgebeld of het lekker was, buiten..
Ossi schreef:Ja hoor, kom er bij
Ja dat is het probleem, ik heb niks hoogs in de kamer... en ga ook geen dingen ophangen meer
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik voel me niet heel oud nee, behalve na een goede stapavond
Vincent_P schreef:_San87_ schreef:Een vriend van mij is eens gaan spijbelen, dom als hij was, fietste hij langs het lokaal waar hij les hadden, de leraar heeft hem toen met mijn telefoon opgebeld of het lekker was, buiten..
Haha
Ik kwam altijd weg met spijbelen, gewoon even de baliejuffrouw lief aankijken en een smoesje.
Sannanasje schreef:Ossi schreef:Ja hoor, kom er bij
Ja dat is het probleem, ik heb niks hoogs in de kamer... en ga ook geen dingen ophangen meer
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik voel me niet heel oud nee, behalve na een goede stapavond
Ik ben 26 dus valt ook reuze mee (vind ik zelf) morning afters uitgezonderd idd, maar dan mag het toch?
Er is nog 1 optie voor je plantjes, dat is ze iedere keer als je weg gaat of gaat slapen in de badkamer zetten, maar daar moet je maar net zin in hebben.
En nerd zijn is helemaal niet erg toch, ik heb voor mijn profielwerkstuk een kleine windtunnel gebouwd en vliegtuigvleugels om de luchtstroom over de vleugel te onderzoeken. Best leuk! Ik was alleen wel te lui voor Grieks en Latijn. Dat tripje naar Rome maak ik wel een keer zelf. Iemand zin om mee te gaan?
MarlindeRooz schreef:Vincent_P schreef:
Haha
Ik kwam altijd weg met spijbelen, gewoon even de baliejuffrouw lief aankijken en een smoesje.
Werkt bij ons niet meer
imd schreef:Mijn pws ging over martin Luther King. Las m laatst weer, schaam me doodecht té simpel..
Vincent_P schreef:_San87_ schreef:Een vriend van mij is eens gaan spijbelen, dom als hij was, fietste hij langs het lokaal waar hij les hadden, de leraar heeft hem toen met mijn telefoon opgebeld of het lekker was, buiten..
Haha
MarlindeRooz schreef:imd schreef:Mijn pws ging over martin Luther King. Las m laatst weer, schaam me doodecht té simpel..
Haha, wat voor cijfer had je dan.
wij kunnen in het kader van worldschool, via unesco een opdracht krijgen van bijvoorbeeld unicef. Dan moet je bijvoorbeeld een plan maken om in een bepaald dorpje seksualiteit, sport en hygiëne beter op de kaart te zetten. En daar gaat unicef ook echt naar kijken en misschien ook wat mee doen. En die moet je dan (allemaal in het engels hé) presenteren voor allemaal mensen in Den haag. En tijdens het onderzoek wordt je een gekoppeld aan en gepensioneerde proffesor die je kan helpen.
Dat lijkt mij opzich ook wel leuk!
_San87_ schreef:Vincent_P schreef:
Haha
Dat werkt niet als je een vrouw bent.