[HK] Share your passion! Vind je prins op Biks&Bytes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:53

Ossi schreef:
Katten vreten alles aan helaas... misschien maar plantloos door het leven gaan, ook weer een zorg minder :)
Of toch nep...

Wat een onzin, er zijn genoeg katten die niet aan planten zitten, voed dat beest op.

Je kan ook giftige planten nemen, weet je zeker dat ze 't nooit meer doen :7. Maar, kattengras een optie? Ze gaan niet voor niets aan planten knabbelen, dan zit er iets dwars of hebben ze een tekort of zo.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 10-04-13 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Exitium

Re: [HK] Share your passion! Vind je prins op Biks&Bytes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:55

milou123 schreef:
Of ik daar blij mee moet zijn, dat weet ik nog niet Exitium. :')

Vraag is of jij er blij mee moet zijn of wij. :D

En planten water geven, misschien vanavond maar eens doen. Denk dat het al een week of anderhalf, twee geleden is.. :')

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:58

en weer weg :evaw:

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:04

oooeeh, orchideeën <3 Ik hou van orchideeën, vind het zulke mooie bloemen

maaarr, ik ben thuisss. Wat een saaie dag, gelukkig is docent vergeten dat we toets hadden *\o/*. Ook nog 2 uurtjes 3de klassers "overhoort", mondeling duits. Was enorm gezellig, waren allemaal hapjes en kregen thee :9

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:08

Gianti schreef:

maaarr, ik ben thuisss. Wat een saaie dag, gelukkig is docent vergeten dat we toets hadden *\o/*. Ook nog 2 uurtjes 3de klassers "overhoort", mondeling duits. Was enorm gezellig, waren allemaal hapjes en kregen thee :9

waarom doen wij dat nooit, hapjes thee enzo. _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:09

bij ons is het jaarlijks soort taaldorp, worden 3de klassers in situaties geplaatst en moeten ze pratenn tegen 5 vwo. Wordt echt heel gebeuren van gemaakt :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:10

Gianti schreef:
bij ons is het jaarlijks soort taaldorp, worden 3de klassers in situaties geplaatst en moeten ze pratenn tegen 5 vwo. Wordt echt heel gebeuren van gemaakt :D

Ja zoiets hebben wij ook, maar dan heet het landenmarkt.. Maar dat is alleen voor 2e klassers. :+

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:13

Wil ook thee en koekjes -O-

Ossi

_San87_ schreef:
Ossi schreef:
Katten vreten alles aan helaas... misschien maar plantloos door het leven gaan, ook weer een zorg minder :)
Of toch nep...

Wat een onzin, er zijn genoeg katten die niet aan planten zitten, voed dat beest op.

Je kan ook giftige planten nemen, weet je zeker dat ze 't nooit meer doen :7. Maar, kattengras een optie? Ze gaan niet voor niets aan planten knabbelen, dan zit er iets dwars of hebben ze een tekort of zo.

Laat mijn katten maar aan mij over :)
Kattengras zijn ook niet alle ervaringen zo goed mee, waaronder grasspieten in neusgaten die de neus van binnen kapot snijden... :(

Giftige planten is wel een idee ja...

http://www.dekattensite.nl/html/gvdkgp.html en dat zijn er nogal wat :o

LisaLuna

Gianti schreef:

Niiice :):)

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:15

imd schreef:
Je hebt ook soort van miniboompjes, 90cm hoog misschien? Daar heb ik er een van, heb alleen geen idee hoe die heet :') Zijn redelijk makkelijk en na een tijdje watertekort ook prima weer tot leven te wekken (ervaringsdeskundige O:) ) Oh maar die zal wel niet kat-proof zijn, allemaal leuke sliertjes :P

Ikea heeft weleens leuke planten, beetje vetplant-achtig. Die zijn makkelijk te onderhouden en komen vaak ook nog tot leven als ze al even een watertekort hebben. Niet de gerbera's nemen, die zijn erg gevoelig -O- En ik neem eens in de zoveel tijd een pot mee naar m'n ouders, die vult m'n moeder dan voor mij, nu zitten er bloembolletjes in, ideaal :P

Ik heb zo'n flauw vermoeden welke boompjes jij bedoelt :P

Ik heb ook vetplanten gehad met stekels.. die gaven ze kopjes en is uiteindelijk afgebroken :')

Bloembollen zijn een no go, die graven ze uit en gaan ze mee spelen :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:15

MarlindeRooz schreef:
Gianti schreef:

Ja zoiets hebben wij ook, maar dan heet het landenmarkt.. Maar dat is alleen voor 2e klassers. :+

haha, 2de klassers hebben engels taaldorp. maar ging dit jaar niet door ivm te hoog niveau engels van de 2de klassers _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:16

Gianti schreef:
MarlindeRooz schreef:

haha, 2de klassers hebben engels taaldorp. maar ging dit jaar niet door ivm te hoog niveau engels van de 2de klassers _O-

Huh dat is raaar _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:17

hahaha nee hoor, wij hebben in onderbouw keuze klassen, science, kunst, sport en sinds 2 jaar cambridge engels en bijna iedereen heeft cambridge _O-

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:18

Gianti schreef:

Dan is het toch een goed idee om het niveau wat omlaag te halen?

Quad rent

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:18

_O-

baal nog steeds dat ik geen keus had voor cambridge :(
Laatst bijgewerkt door Gianti op 10-04-13 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:19

Ossi schreef:
imd schreef:
Je hebt ook soort van miniboompjes, 90cm hoog misschien? Daar heb ik er een van, heb alleen geen idee hoe die heet :') Zijn redelijk makkelijk en na een tijdje watertekort ook prima weer tot leven te wekken (ervaringsdeskundige O:) ) Oh maar die zal wel niet kat-proof zijn, allemaal leuke sliertjes :P

Ikea heeft weleens leuke planten, beetje vetplant-achtig. Die zijn makkelijk te onderhouden en komen vaak ook nog tot leven als ze al even een watertekort hebben. Niet de gerbera's nemen, die zijn erg gevoelig -O- En ik neem eens in de zoveel tijd een pot mee naar m'n ouders, die vult m'n moeder dan voor mij, nu zitten er bloembolletjes in, ideaal :P

Ik heb zo'n flauw vermoeden welke boompjes jij bedoelt :P

Ik heb ook vetplanten gehad met stekels.. die gaven ze kopjes en is uiteindelijk afgebroken :')

Bloembollen zijn een no go, die graven ze uit en gaan ze mee spelen :D

Fijn, die katten :P Mijn konijnen eten gelukkig alleen het meubilair en mijn papieren op, planten kunnen ze niet bij :+

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:20

Gianti schreef:
hahaha nee hoor, wij hebben in onderbouw keuze klassen, science, kunst, sport en sinds 2 jaar cambridge engels en bijna iedereen heeft cambridge _O-

Oh dat had mij zo leuk geleken! En ook geen overbodige luxe, als ik soms het niveau Engels van vriendinnen zie..

Vincent_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:22

Wtf is cambridge?

Gianti

imd schreef:
Gianti schreef:

Oh dat had mij zo leuk geleken! En ook geen overbodige luxe, als ik soms het niveau Engels van vriendinnen zie..

jaaa, ik deed science. Heeft me nog 100 euries opgeleverd :P

Mijn engels is dramatisch, al kan ik mij zeer goed redden en lees ik zo boeken weg, maar elk gevoel voor grammatica ontbreekt bij mij :')

Ossi

imd schreef:
Gianti schreef:

Kijk naar Anouk met haar birds falling down the rooftops _O- _O- _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:24

Gianti schreef:

Science, kom maar op! *\o/*

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:26

Exitium schreef:
Gianti schreef:

Science, kom maar op! *\o/*

hahahaha, ben echt een beta persoon.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:26

Gianti schreef:
_O-

baal nog steeds dat ik geen keus had voor cambridge :(

Hmm ik heb het bewust niet gekozen, bij ons kun je dan kiezen:
spaans, health, media, Science, sport, art.
En dan kun je cambridge er nog bij kiezen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:27

health?