LisaLuna schreef:Marlies![]()
Ik heb mn wii zelf gesoftmod, zijn jullie trots op me?![]()
Niemand geloofde me ook..
droomvrouw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:Waarom gaat het nou altijd over afvallen, dit is zoo niet eerlijk gewoon.
imd schreef:Je hebt nu je auto! McDrive touren!
milou123 schreef:imd schreef:ING heeft weer cyberaanval toch? Tweakers, gedraag je ff!
Nee, dat komt doordat er tweakers werken en die zitten nu zo:of zo
of zo
op het werk.
MueR schreef:Zolang je niet 6 tweakers naar dezelfde date meeneemt, dan wordt het zo'n afvalrace
milou123 schreef:Waarom gaat het nou altijd over afvallen, dit is zoo niet eerlijk gewoon.
Ossi schreef:MarliesV schreef:Hè mensen, beetje lief zijn voor elkaar hè.
Ossi, die teen foto's vallen best mee! Netjes gedaan, hopelijk is het snel weer mooi genezen!
Pff, ze hebben mij net qua rug en schouder in de tape gezet. Wordt gek van die therapeuten die allemaal hun eigen ding doen. Fysio, manueel en dan nu medical taping met het advies voor een echo en dry needling.
Ik zie door de therapieën het bos niet meer, heb ze lekker met elkaar laten bellen en hopelijk komt daar 1 advies uit en zit ik niet straks met 2 therapeuten waar ik wekelijks naar toe moet. Zucht.
Geen aandacht schenken aan trolls
Ja vind je het meevallen? Je zou m in het echt moeten zien
3 verschillende soorten therapeuten voor hetzelfde probleem is ook niet echt heel handig lijkt me, wat heb jij voor verzekering dat dat allemaal gedekt wordt?
MarliesV schreef:Is een beetje ver hè om dat live te komen aanschouwen, maar heb engere dingen gezien.
Wel beterschap natuurlijk.
Haha, verzekering dekt gelukkig alles idd. Mijn werk betaald dan weer het consult van vandaag.
Maar zolang ik niet op 1 dag naar 2 therapeuten ga en niet dezelfde behandeling krijg bij de therapeuten dan komt het goed. Eindelijk waar voor mijn geld van de zorgverzekering.
MarliesV schreef:Flessuh, 25 minuten is nog te overzien!
Ossi, dat niet. Ben van de trap gepleurt en heb daardoor een flinke klap gehad in nek en schouder (lees peesontsteking/zenuwbanen uit fatsoen/spieren die niet meer doen wat ze moeten).
Maar heb een erg sociale werkgever die dit soort dingen faciliteert om haar werknemers fit te houden.