Quad schreef:Vincent_P schreef:
Je hebt mijn hart al gestolen..
San heeft al een date.
San wilt mij hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vincent_P schreef:_San87_ schreef:
Ik bedoel maar.
En waarom zou ik niet met meer Tweakers mogen daten?
Omdat.
Als een dude meerdere chicks regelt ben je baas, andersom ben je nou ja je weet wel.
_San87_ schreef:Vincent_P schreef:
Omdat.
Als een dude meerdere chicks regelt ben je baas, andersom ben je nou ja je weet wel.
Bullshit. Daten geeft enkel aan dat er mogelijk interesse is, niet meer niet minder. Het kan uitgroeien tot meer, het kan ook resulteren in niets. Waarom zou je dan niet meer mannen af mogen spreken?
Vincent_P schreef:_San87_ schreef:
Bullshit. Daten geeft enkel aan dat er mogelijk interesse is, niet meer niet minder. Het kan uitgroeien tot meer, het kan ook resulteren in niets. Waarom zou je dan niet meer mannen af mogen spreken?
Omdat we allebei weten wat onze 'date' in zou houden.
En nu ben ik weg, doei.
MarliesV schreef:Hè mensen, beetje lief zijn voor elkaar hè.
Ossi, die teen foto's vallen best mee! Netjes gedaan, hopelijk is het snel weer mooi genezen!
Pff, ze hebben mij net qua rug en schouder in de tape gezet. Wordt gek van die therapeuten die allemaal hun eigen ding doen. Fysio, manueel en dan nu medical taping met het advies voor een echo en dry needling.
Ik zie door de therapieën het bos niet meer, heb ze lekker met elkaar laten bellen en hopelijk komt daar 1 advies uit en zit ik niet straks met 2 therapeuten waar ik wekelijks naar toe moet. Zucht.