Vincent_P schreef:_San87_ schreef:Ik paard opzadelen, lekker stappen in de baan, dikke plensbui op m'n kop. Resultaat, nat tot op m'n ondergoed.
Echt fantastisch. Nu ben ik thuis en gaat de zon schijnen.
Nat tot op je ondergoed.
Niet leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flessuh schreef:_San87_ schreef:Ik snap de lol van ddossen nooit, wie kan me dat uitleggen?
kan zo ver gaan als afpersing...dus of het echt lol is?
_San87_ schreef:Flessuh schreef:
kan zo ver gaan als afpersing...dus of het echt lol is?
Ik bedoel daar dus mee te zeggen; waarom zou je cyberaanvallen uitvoeren?
Ik kan wel wat dingen bedenken, bijvoorbeeld banken graaiende instanties vinden, maar dan zijn er toch constructievere manieren om je stem te laten horen.
Ossi schreef:_San87_ schreef:
Ik bedoel daar dus mee te zeggen; waarom zou je cyberaanvallen uitvoeren?
Ik kan wel wat dingen bedenken, bijvoorbeeld banken graaiende instanties vinden, maar dan zijn er toch constructievere manieren om je stem te laten horen.
Het gaat vaak om afpersing. Wij leggen jouw site niet plat als je ons 2ton betaalt ofzo.
De banken in zuid-korea zijn zogenaamd platgelegd door noord-korea... de waarheid zullen we nooit weten waarschijnlijk
_San87_ schreef:Ossi schreef:
Het gaat vaak om afpersing. Wij leggen jouw site niet plat als je ons 2ton betaalt ofzo.
De banken in zuid-korea zijn zogenaamd platgelegd door noord-korea... de waarheid zullen we nooit weten waarschijnlijk
Ja, zoiets zou kunnen. Waarom zou je het in godsnaam proberen, you shall not pass.
_San87_ schreef:Ik bedoel daar dus mee te zeggen; waarom zou je cyberaanvallen uitvoeren?
Ossi schreef:_San87_ schreef:
Ja, zoiets zou kunnen. Waarom zou je het in godsnaam proberen, you shall not pass.
Het begint met de afpersing indienen natuurlijk, wordt daar niet op gereageerd, dan gaat de site plat. Zoals nu dus.
Dan ga je opnieuw afpersen, geen reactie? Weer plat!
ING moet zich nu afvragen, wat is meer waard? Onze principes van niet toegeven of het geldbedrag, met het risico dat ze snel weer terugkomen voor meer.
Dat soort bot netwerken zijn moeilijk plat te leggen, dus als je het bij genoeg bedrijven probeert valt er altijd wel wat te halen
_San87_ schreef:My god, cybercriminaliteit, gotta love it.
Vertel me meer.
deus_ex schreef:Als je je verder nog verveelt http://computerworld.nl/article/14091/d ... -2012.html
Vincent_P schreef:_San87_ schreef:My god, cybercriminaliteit, gotta love it.
Vertel me meer.
Dit is wel leuk voor je: http://www.youtube.com/watch?v=lA4R84xfLOQ