Quad schreef:Er komen geen 18 pagina's bij voor 5 uur hoor.
Of gewoon nieuw topic in de lucht gooien en de laatste bericht een linkje en deze op slot zetten.
Tsss... Jij bent een tweaker he.
Jij snapt het niet.

Pas op 500 pagina's (of meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quad schreef:Er komen geen 18 pagina's bij voor 5 uur hoor.
Of gewoon nieuw topic in de lucht gooien en de laatste bericht een linkje en deze op slot zetten.
imd schreef:Quad schreef:Er komen geen 18 pagina's bij voor 5 uur hoor.
Dan ken jij de bokt-HK's nog nietDat is vaak nog even een eindsprintje trekken haha.
Maar ik ben ook voor nadat je terugkomt
LisaLuna schreef:Ja volgensmij wel! Maar dan om haar wat dikker te laten worden en daarna het wat milder te maken.
Laten praten is het best maar wel heel moeilijk.
Over junkfood gesproken. Mijn Mac is in verbouwing.
En ik wil de geiten kaas salade maar.. Moet nog een maand wachten..
milou123 schreef:Quad schreef:Er komen geen 18 pagina's bij voor 5 uur hoor.
Tsss... Jij bent een tweaker he.
Jij snapt het niet.![]()
Pas op 500 pagina's (of meer) komt er een nieuw topic en ja, de link wordt dan uiteraard hier geplaatst.
LisaLuna schreef:Wooow
Ik had laatst 1 vreetbui.. Een eitje op brood daarna een pizza en daarna een salade!
En dan bedenken dat ik meestal na 1 patatje al vol zit. Werd een beetje bang van mezelf!
Flessuh schreef:LisaLuna schreef:Wooow
Ik had laatst 1 vreetbui.. Een eitje op brood daarna een pizza en daarna een salade!
En dan bedenken dat ik meestal na 1 patatje al vol zit. Werd een beetje bang van mezelf!
unleash the beast?![]()
ach, ik zit hier naast mensen die dan meteen 8-10 boterhammen mee hebben voor hele werkdag.. kom ik aan met 1
Flessuh schreef:LisaLuna schreef:
unleash the beast?![]()
ach, ik zit hier naast mensen die dan meteen 8-10 boterhammen mee hebben voor hele werkdag.. kom ik aan met 1
Een HELE 8uur durende werkdag 1 broodje?