Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odettelover schreef:hinke lap was van haar paard gevallen maar er meteen weer op geklomen ik ben trots op de meiden
wendely schreef:odettelover schreef:hinke lap was van haar paard gevallen maar er meteen weer op geklomen ik ben trots op de meiden
Dat is niet waar, Mickey nijboer is van haar paard gevallen. Ze vertelde het daarnet nog op omropfryslan
Was net een interview met haar en de rest van de amazones waren ook in het programma van omropfryslan.
Breitling schreef:Ik heb de film ook gekeken! echt heel indruk wekkend om te zien! Echt super van al die mensen die geholpen hebben! en triest dat het laatste paardje het niet heeft gered ondanks hij er zo voor geknokt heeft!
Ik vind het niet normaal dat ze die dieren zo weer terug geven aan de eigenaar. Ze zouden alle dieren die die man heeft weg moeten halen en hem een verbod moeten geven ooit nog een dier te hebben!!!!
Dito schreef:Citaat:
dito, het is toch echt wat de burgemeester zegt, live op de friese tv.
de burgemeester zegt dat iemand niet schuldig is voordat schuld bewezen is, dat hij zeker weet dat de eigenaar nu met de aid, politie enz wel goed voor zijn dieren gaat zorgen, en hij vertrouwd op het rechtsysteem.
ik baal er ook super erg van, weet niet hoe hij die paarden gaat houden, maar zie het al voor me, in hokjes of stands, met te weinig voer, als straks de media weer verdwenen is, zo heeft hij het (en dat heb ik van beelden op tv), vaker gedaan he.
Precies, maar ik denk dat als die zijn paarden zomaar terug krijgt, bokt alleen al steigert.
Is toch eigenlijk ook te belachelijk voor woorden.
Chrystal-gek schreef:Caresh, daarom Help de paarden uit Friesland