Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Elisa2 schreef:Ja zie..toen ik ooit begon met paardrijden stonden daar ook alle paarden altijd op stal. De manegepaarden kwamen soms op maandagochtend even gezamelijk los in de binnenbak. Dat was het..meesten stonden nog in stands ook.
Om te voorkomen dat er mensen afvielen, omdat ze op zondag niet of minder werkten![]()
![]()
In de tijd hoorde je - om dezelfde reden - ook nog over "maandagziekte".
prompter schreef:Ik ben in 1973 begonnen, in Rotterdam, mét de paarden in het land. Overal waar ik in pension heb gestaan in Zuid Holland, was weidegang (anders ging ik er niet staan), alleen in de winter was dat niet altijd mogelijk op kleigrond maar dan waren er paddocks. Je moest ook wel willen, natuurlijk.
_San87_ schreef:
prompter schreef:Ik ben in 1973 begonnen, in Rotterdam, mét de paarden in het land. Overal waar ik in pension heb gestaan in Zuid Holland, was weidegang (anders ging ik er niet staan), alleen in de winter was dat niet altijd mogelijk op kleigrond maar dan waren er paddocks. Je moest ook wel willen, natuurlijk.
Elisa2 schreef:https://www.horses.nl/overig-nieuws/opm ... qfO61V_z7Y
Eerste preview.
Er is wel geframed want dat bloed in de mond bij Wendy daar was hij gewoon wel netjes aan het rijden. (in de ring)
Verder zie ik een paard in verzet, maar niet waarom. En hyperflexie.. dat verbaast me niets..
AnnedB schreef:Je zegt letterlijk dat hij gewoon netjes aan het rijden was en dat er dus geframed is.
Dan veroorzaak je niet zoveel bloed.