Elin_ schreef:Daarnaast heeft het een aantal dagen geduurd vanaf ongeluk tot transport, maar ook vanaf ongeluk tot eerste kliniek ging er geloof ik een nacht nog overheen uit mijn hoofd. En daarnaast zou er medisch transport zijn, maar dit is niet gebeurd. Dus daarin week het al af. Overigens ook de enige kliniek die wel ja zegt ten opzichte van meerdere incl. Equitom die nee zeggen, wil ook al iets zeggen. Gezien je zoveel waarde hecht aan klinieken enz
Ik hecht meer waarde aan het oordeel van een kliniek, met mensen met een diergeneeskundige studie dan die van een Bokker zonder die kennis. En aangezien de gemiddelde bokker ook het verschil tussen een dik en een gespierd paard niet ziet, en een veearts wel, lijkt me dat niet heel onlogisch.
Elin_ schreef:Nogmaals ik gun Furion het beste, Xu zal op zijn manier van het dier houden, maar houden van is gaat niet altijd hand in hand met daadwerkelijk het beste doen voor een dier. En dat je daarin hem verdedigt vind ik als paardenliefhebber uiterst bijzonder, maargoed
Ik heb hem ook bekritiseerd. Op deze pagina nog. En ik verdedig hem niet. Maar complimenten hoe je dat eruit kunt halen.
Maar ik zal mezelf nog even herhalen: kritiek is prima, maar hou het wel eerlijk.
Elin_ schreef:Ging niet over Xu, maar het feit dat je dingen afschuift om 'fouten maken is menselijk '.
Wat een onlogisch voorbeeld dan. Beetje erg vergezocht ook. Creatief, dat wel, maar gaat dus helemaal nergens over.