ChristyT schreef:Tussen de knappe paarden door, we hebben weer goud!!![]()
![]()
![]()
Zo ver is het nog niet hoor, iig niet met het.springen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xChanelx schreef:Bunn schreef:Ik kan er zo slecht tegen hoe veel mensen nu aan het afgeven zijn op Jur. Weet je hoe 'n sympathieke vent dat is? Hij rijdt Zirocco én z'n andere (jonge) paarden zo netjes, kundig en ontzettend vriendelijk rond. En bovenal met een hoop plezier. Kom in het voorjaar maar 'ns een dagje maar 'n hengstenshow van VDL kijken, dan loopt iedereen met hem weg.
Ik ben het helemaal met je eens. Die klappen waren onterecht, oké. Maar pff, daar hoef je een ruiter toch niet compleet voor af te schrijven?
Schoentje schreef:MelanieB, in veel reacties wordt er wel gesproken alsof hij een wereldzonde begaan is en een eersteklas klootzak is. Hij maakte een fout, maar dat maakt hem geen slecht mens. Jur is een fantastische ruiter en ik zou liever zijn paard zijn, dan het paard van een gemiddelde amateur.
MelanieB schreef:Schoentje schreef:MelanieB, in veel reacties wordt er wel gesproken alsof hij een wereldzonde begaan is en een eersteklas klootzak is. Hij maakte een fout, maar dat maakt hem geen slecht mens. Jur is een fantastische ruiter en ik zou liever zijn paard zijn, dan het paard van een gemiddelde amateur.
Kunst is om zulke amateuristische reacties weg te filteren.
Jur weet zelf ook wel dat het een stomme en unfaire actie is. Zou het hem wat schelen wat een bokkertje vind?
Ik vond de actie stom en niet fair, maar ja tis nou eenmaal gebeurd, heeft het toegegeven en hop weer verder. Zegt mij verder niets over z'n rij kunst, je kunt ook eens een mindere dag hebben, bondscoach zal 'm niet voor niets gekozen hebben...
Jolien87 schreef:Ja, ik begrijp dat het om die actie gaat. Maar waarom dat nu direct schijnheilig noemen? Omdat hij het paard één keer op tv een paar meppen heeft verkocht, dan betekent dat toch niet direct dat hij voortaan nooit meer welgemeend het paard een aai kan geven?