Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bomba schreef:joyce B schreef:Een aantal klassiek rijdende Duitsers zijn inderdaad tegen de "Hollandse" manier van trainen.
Even een kleine correctie, in denk dat die "Hollandse" manier van trainen toch niet zo Hollands is, aangezien Nicole Uphoff Rembrandt al lang en breed via LDR trainde voordat het in Nederland aan kwam. Zij leerde het van Harry Boldt..
[img]foto%20Uphoff-Rembrandt[/img]
Bloodymary schreef:Oh, dat verschil in die twee filmpjes. Alleen al bij het de ring uit gaan onder applaus. Bij de ene in stap aan de lange teugel, hoofd fier omhoog, lekker relaxed, de koning van de piste, en bij de tweede als een bang vogeltje kort gehouden, schrikkend van het applaus.
Citaat:In dit topic wordt steeds gezegd dat De Duitsers zo tegen de trainingsmethoden van De Hollanders zijn, maar dat is helemaal niet waar en is ook nooit waar geweest. Er zijn bepaalde mensen in Duitsland die er tegen zijn en dat via de pers nog wel eens naar buiten brengen, vooral via de StGeorg.
Lovely schreef:Jannepauli, wat je ook had kunnen oppikken uit mijn post is dat er niet zoiets is als De Duitser die doordat hij Duitser is dus logischerwijs altijd tegen het systeem van De Hollander is, want in die zin bestaat die De Hollander ook niet. Het is dus vrij zinloos om aan te komen dragen met kreten dat De Duitsers heulen met De Vijand omdat het gewoonweg niet waar is. Als je Xenophon bedoelt, dan kun je het beter Xenophon noemen en niet De Duitsers.
Helpt dit om je te laten begrijpen wat ik bedoel?
knollentuin schreef:@ lovely ja, maar betrek je het dan niet teveel op jezelf? het is algemeen bekend dat er in dit soort topics waar vele mensen hun mening neerzetten generaliserend schrijven ,maar zich er wel van bewust zijn dat niet alle duitsers hetzelfde menen,net zoals er veel verschil in de meningen onder de nederlanders zijn?
lees wat er in de duitse media over nederlanders en hun rijden geschreven wordt = alsof we met zn allen bij sjef lessen...
Jannepauli schreef:Maar je hebt gelijk hoor: "De Duitser" bestaat niet, evenmin als "De Hollander" ( gelukkig ben ik geen van beide)