rapido schreef:Zo heb even na 2 dagen bij gelezen en me rot gelachen om de uitzonderlijk hoog begaafde reacties hier!
Echt dikke pluim daarvoor
We hebben het graag gedaan hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kelly_bokt schreef:ja dat snap ik ook niet helemaal,
het is soms net of je hier moet gaan bewijzen dat je iets over paarden weet ofzo.
concetto schreef:Die van mij ook, ze ging foutloos een bos doorAltijd prettig en voor dit beestje een prestatie op top niveau
quarterH schreef:nou omdat, als ik in mijn hele leven niks anders heb gereden als een oude kapotte puch ik niet schumacher kan vertellen hoe hij zn F1 wagen moet besturen en hoe hij het parcour moet rijden.
waarom denken mensen in de paardenwereld dat wel altijd?
terwijl ze vaak nog niet eens die F1 auto van dicthbij hebben gezien.
Paintlinger schreef:essiedepessie schreef:@ paintlinger: als je het in je proef doet heb je een 0score
[reactie op het 'vriendelijke trainingsfilmpje van CS]
Ja duh........maar in de inrijbak mag je je paard vooralsnog wel gewoon belonen hoor![]()
Dus wat mij betreft nog steeds zo hypocriet as hell.....
concetto schreef:Gaat je dat eigenlijk iets aan?
maar vooruit: Z dressuur, Z springen en Z samengesteld met een dubbelgebroken watertrensje en met springen en sgw zonder sporen of zweep.
Het kan allemaal met heel veel traing, begrip voor je paard en goede instructie.
Misschien geen topniveau maar toch iets meer als recreant....
Ariebren schreef:Concetto, Wat voor niveau rijd je ??
hihaa schreef:Als dat belonen het enige isDenk dat ie liever een wortel heeft na het rijden dan al jouw klopjes van de hele week...
Arabesk schreef:Topruiters zijn bedrijfsblind geworden.