Zooooo, ff wezen werken en je komt terug....24 paginas erbij!! poe hee ga ze niet allemaal bij lezen! Echt een monsterscore voor Adelinde, echt super! Anky en Edward moeten morgen toch?
Frannik
Geplaatst: 25-08-09 18:30
oh
Laatst bijgewerkt door Frannik op 25-08-09 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt
denk dat Totilas prima zit bij Ed..en dat de beste mogen winnen, ik geloof alleen niet dat Anky over ed heen gaat qua score...ik gooi edward op 82%..anky op 79%...ed kan hoger uitvallen maar misschien dat de ambiance voor het jonge dier nog ietsie teveel kan worden en dat ie nog meer gaat showen dat ie ff helemaal een bom gaat worden en vergeet dat er nog iemand op hem zit, maar dan blijft ie alsnog steken op 82%..anky gaat gewoon op scherp rijden...haalt eruit wat erin zit...maar dit is niet zn beste onderdeel..(als je daarvan kan spreken maar de kur is meer zn ding)..maar ik gok toch 79%..als ze boven de score van adelinde komt zou het me positief verbazen
maar al met al....wat een topteam hebben we hier he..is toch genieten!!!
Ik denk dat anky toch dichter bij imke komt te zitten dan bij adelinde. Edward rijd waarschijnlijk iedereen er weer uit, en laat ons allemaal met open mond achter.