Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:MarliesV schreef:Quad, gefeliciteerd! Goed bezig geweest!
Milou, tof dat je de OP gaat maken straks! Ga je er veel werk van maken? Materiaal genoeg iig.
Hier gisteravond weer lekker via de whattsapp bijgepraat met 'mijn' tweakerzoals jullie het zeggen!
Maar braaf alles hier bijgelezen hoor!
Ik zeg het je, de volgende mag een ander maken.
Ik ben er nu al klaar mee.
Mare, dames en heren, ga maar babbelen want de lancering van het nieuwe topic kan bijna beginnen.
imd schreef:Ik word echt helemaal gestoord van dat nummer van Thicke & Pharrell, waar hier laatst de clip van voorbij kwam. Ik heb hem gister en vandaag al zeker 7 keer op de radio voorbij horen komen
MarliesV schreef:Flessuh schreef:
mm meteen al geclaimd? zozo
Tuurlijk, zondag plak ik er een stickertje op als ie lief is![]()
.
Quad, kom maar op hoor met die foto's. Ik kan echt alles aan (jaren in de verpleging gezeten). Weet alleen niet of de rest je dan nog zo leuk vind
deus_ex schreef:Ok, zegt me verder niet zo wat. Gaat heel af en toe wel eens wat die kant op, zelf een akkerbouwbedrijf.
Quad schreef:Nu wij toch stories gaan vertellen, ben al sinds vorige week zondag 5KG afgevallen, enkel door normaal te blijven eten![]()
Weg tussendoortjes en ongezonde snoepjes.
Exitium schreef:Quad schreef:Nu wij toch stories gaan vertellen, ben al sinds vorige week zondag 5KG afgevallen, enkel door normaal te blijven eten![]()
Weg tussendoortjes en ongezonde snoepjes.
Da's teveel man, zelfs voor de beginperiode. Halve tot een hele kilo is goed, in de beginperiode mag je wat hoger zitten omdat je dan vocht kwijtraakt. Vijf kilo in anderhalve week is niet gezond meer.
Quad schreef:Exitium schreef:Da's teveel man, zelfs voor de beginperiode. Halve tot een hele kilo is goed, in de beginperiode mag je wat hoger zitten omdat je dan vocht kwijtraakt. Vijf kilo in anderhalve week is niet gezond meer.
Ik weet het is niet goed. Daarom even kijken waar het aan scheelt. Ik gok dat het te weinig slaap afgelopen dagen een beetje veel hebben meegewerkt. Ben gisteren iig weer relatief op tijd gaan slapen. Vanavond weer.
Moet nu de komende dagen mijn gewicht op dit niveau houden.
Vincent_P schreef:What's up met die jojo's met hun gewicht.Ik weeg al jaren hetzelfde, of ik nu veel of weinig eet, gezond of ongezond.