Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ossi schreef:Exitium schreef:Ik krijg nog wel eens de vraag of ik niet in het verkeerde land geboren ben. Dan doelen ze of op Italië, of op Amerika.
Ben je zo klein dan?![]()
Gianti schreef:Mensen kunnen nooit plaatsen waarvan ik vandaan kom
Quad schreef:Gianti schreef:@quad: nog nooit geweest in die bossem
Ooit neem ik je mee.
Exitium schreef:Ossi schreef:
Ben je zo klein dan?![]()
1.92, valt wel mee volgens mij.In ieder geval een kop groter dan de meeste Hongaren.
Maar gaat meer om m'n interesses en dergelijke.
Quad schreef:Ooit neem ik je mee.
Exitium schreef:milou123 schreef:Ik zit erover te denken om een jaar naar Italië te gaan.
Italiaans leren.
Ik krijg nog wel eens de vraag of ik niet in het verkeerde land geboren ben. Dan doelen ze of op Italië, of op Amerika.
_San87_ schreef:Jij bent een Hongaar? Mijn ex ook.
milou123 schreef:Dat heb ik nou dus nooit.![]()
Ja, geregeld België en een paar keer Duitsland. Was ik weer mooi klaar mee.
Gelukkig is dat inmiddels al jaren niet meer gezegd haha.
Oh, een keer Canada, maar hoe diegene daar bij kwam is mij nog steeds een raadsel.
Quad schreef:
Gianti schreef:Ik. Ga me echt een dwerg voelen naast je
_San87_ schreef:Ik krijg regelmatig de vraag of ik native Engelse ben.
Exitium schreef:milou123 schreef:Dat heb ik nou dus nooit.![]()
Ja, geregeld België en een paar keer Duitsland. Was ik weer mooi klaar mee.
Gelukkig is dat inmiddels al jaren niet meer gezegd haha.
Oh, een keer Canada, maar hoe diegene daar bij kwam is mij nog steeds een raadsel.
Maar alé zeg, België is toch een zeer plezant land om in te leven? Ik snap ni waarom ge dat ambetant vindt zenne.
Ethirty schreef:_San87_ schreef:Ik krijg regelmatig de vraag of ik native Engelse ben.
Zelf ook wel eens een compliment gehad van een Amerikaanse. Uit welke staat ik kwam. Uhh, Amsterdam (alsof ze iets anders hier kennen). Wel cool vond ik.
En een paar weken terug nog van een Duitser dat mijn Duits ook best ok was. Heb hem bedankt voor hun bier en de autobahn. Kreeg ik zowaar mijn fiets terug