Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ossi schreef:Jij mocht willen dat je er woonde, enschede is veel te suf voor jou![]()
Eerlijk? Ik ben blij dat ik niet in Groningen of Leeuwarden woon, verschrikkelijk.
Jolien87 schreef:Nou, Sinterklaas komt anders wel mooi naar Groningen dit jaar hoor...
_San87_ schreef:Ossi schreef:Eerlijk? Ik ben blij dat ik niet in Groningen of Leeuwarden woon, verschrikkelijkJij mocht willen dat je er woonde, enschede is veel te suf voor jou![]()
.
Jolien87 schreef:Nou, Sinterklaas komt anders wel mooi naar Groningen dit jaar hoor...
Ossi schreef:_San87_ schreef:
Eerlijk? Ik ben blij dat ik niet in Groningen of Leeuwarden woon, verschrikkelijk.
Groningen en Leeuwarden op een hoop gooienDaar blijkt wel uit dat je Groningen niet kent
_San87_ schreef:Ossi schreef:Groningen en Leeuwarden op een hoop gooienDaar blijkt wel uit dat je Groningen niet kent
Ik ken Groningen wel, sorry to burst your bubble. Ik heb niks met die stad en met de provincie al helemaal niet.
Amsterdam daarentegen.
Ossi schreef:_San87_ schreef:
Ik ken Groningen wel, sorry to burst your bubble. Ik heb niks met die stad en met de provincie al helemaal niet.
Amsterdam daarentegen.
Je bent de eerste ooit die ik hoor klagen over Groningen... en dat je het ook nog vergelijkt met leeuwarden zegt genoeg
Maar dat mag je lekker zelf weten
Slapstick schreef:Exitium schreef:Enschede ligt toch in Duitsland?
Ja en ik mag het zeggen als ex-enschedeër. Als je in het weekend in Enschede centrum loopt is het net Duitsland door de dagjesmensen