Solica schreef:Ik vind het ontzettend sneu voor Jur..
Ik voor het paard.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Schoentje schreef:Jammer hoor. Zo'n hengst onthoudt zoiets net wat beter dan een gemiddelde ruin. Hij is gewoon even het vertrouwen kwijt en dat heeft tijd nodig. Ik verwacht dat Jur dat wel op kan lossen met wat lagere oefenrondjes.
De lading aan kritiek die Jur gehad heeft, verdient hij niet vind ik.
Jur is juist een ruiter die heel eerlijk en vriendelijk rijdt. Een van de weinige op dat niveau die ook nog ontzettend veel jonge paarden opleidt. Volgende week zit hij gewoon weer op een 4-jarige en dat kun je noiet als je een unfaire ruiter bent.
Geen unfaire ruiter. Maar hij had een unfaire actie. Er is een verschil, volgens mij is er nergens gezegd dat hij verder met alle paarden een slechte ruiter is. Het ging over die actie en daardoor kritiek, ja, dat kun je verwachten.
Bunn schreef:Ik kan er zo slecht tegen hoe veel mensen nu aan het afgeven zijn op Jur. Weet je hoe 'n sympathieke vent dat is? Hij rijdt Zirocco én z'n andere (jonge) paarden zo netjes, kundig en ontzettend vriendelijk rond. En bovenal met een hoop plezier. Kom in het voorjaar maar 'ns een dagje maar 'n hengstenshow van VDL kijken, dan loopt iedereen met hem weg.
Wuis"
[quote="Lotus83 schreef:Solica schreef:Ik vind het ontzettend sneu voor Jur..
Ik voor het paard.
Bunn schreef:Ik kan er zo slecht tegen hoe veel mensen nu aan het afgeven zijn op Jur. Weet je hoe 'n sympathieke vent dat is? Hij rijdt Zirocco én z'n andere (jonge) paarden zo netjes, kundig en ontzettend vriendelijk rond. En bovenal met een hoop plezier. Kom in het voorjaar maar 'ns een dagje maar 'n hengstenshow van VDL kijken, dan loopt iedereen met hem weg.