xoranlover schreef:Dat water van die waterbak wat zit daar in? Dat is net super natte verf als het opspat.Volgens mij met kleurstof!
Natalie36 schreef:Sastaic schreef:Briljant dat je doorgereden bent! Krijg je van mij nu nog een keer applaus voor ik ben vereerd is ook nog maar 13 jaar geleden
Effie_lover schreef:xoranlover schreef:Dat water van die waterbak wat zit daar in? Dat is net super natte verf als het opspat.Volgens mij met kleurstof!Daar wil je volgens mij ook niet in landen, want dat blauwe krijg je zelfs met Vanish niet uit je witte broek.
N0a schreef:Deze Argentijn kreunt harder dan zijn paard..Ik ben zo hard aan het lachen dat ik niet eens alles heb gehoord.
Bunn schreef:MelanieB schreef:Wat een braaf dier zegIk wilde net zeggen, doe mij er maar een met die instelling ondanks dat geprul op z'n rug.Nou idd, die vind je maar weinig met zo'n gouden hart voor de hindernis.
MelanieB schreef:Bunn schreef:Ik wilde net zeggen, doe mij er maar een met die instelling ondanks dat geprul op z'n rug.Nou idd, die vind je maar weinig met zo'n gouden hart voor de hindernis. Precies!
Littera schreef:Volgens mij zijn er ook wat Indianen overgevlogen, aan het publiek te horen.Die hebben ze ook gewoon in Brazilië zelf hoor