Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BaileyMix schreef:Hoe kán dat toch. Zowel in de basissport als de hogere klasses, de jury MOET toch zien dat die paarden onwijs aan het lijden zijn onder zo'n ruiter? Waarom wordt dit niet afgestraft?! Interesseert het ze gewoon niet, vinden ze het normaal?
Ik ken in de basissport ook letterlijk niemand die zijn/haar paard vriendelijk rijdt, en tóch hoge punten rijden. Heel de dressuursport moet zo verschrikkelijk hard op de schop.
BaileyMix schreef:Hoe kán dat toch. Zowel in de basissport als de hogere klasses, de jury MOET toch zien dat die paarden onwijs aan het lijden zijn onder zo'n ruiter? Waarom wordt dit niet afgestraft?! Interesseert het ze gewoon niet, vinden ze het normaal?
Ik ken in de basissport ook letterlijk niemand die zijn/haar paard vriendelijk rijdt, en tóch hoge punten rijden. Heel de dressuursport moet zo verschrikkelijk hard op de schop.
_Anneruth schreef:Punten van Lorenzo vallen mij nog tegen. Vond het een erg mooie proef.
R12312 schreef:Ik vind die uithaal naar Eddy de Wolff niet heel correct hoor, hij zit bij bijna allemaal redelijk gelijk met de rest. Behalve bij Edward een keer 70%, maar daar zitten andere ook op 72%.
different1 schreef:Die vos, Lorenzo, is geen spaans paard hoor.
Dat is een Lord Loxely X Rubin Royal http://www.horsetelex.com/horses/pedigree/1519960