xMercury schreef:Ach het is die jongen van harte gegund. Hij kan kei goed rijden en heeft nou eenmaal een top knol onder zijn kont. Hij wordt inderdaad door iedereen kreupel gekeken en dat eeuwige gezeik over 'magie'. 'Magie' is een gevoel en als je dat nu niet (meer) hebt, dan is dat niet hun probleem en dat al helemaal niet van de jury. Zij jureren correct en hij heeft deze score gewoon dik verdiend. Bedenk toch eens hoeveel druk er op deze combinatie ligt en dan nog steeds zo rijden. Petje af hoor! Het gaat ze goed die twee. Dat ze iedereen maar lekker eens een poepje laten ruiken

Citaat:Inderdaad , petje af voor ze maar laat Mar wel realistisch blijven. Er zaten zeer veel kleine dingen in die een topscore onmogelijk maken. Verschillen waren te groot van de jury maar ik denk dat de Nederlander het beste gejureerd heeft.
De tijd dat Toot zijn voorbenen alleen maar langs zijn hoofd hoefde te leggen om met twee vingers in de neus te winnen is definitief voorbij en daar kunnen we in het algemeen alleen maar zeer blij mee zijn.
Zowel aan de top als bij de rest. Verder niet goed lopen= lagere punten, hoe goed de voorkant er ook uitziet.
ben ik het ook mee eens, zie hier ook nergens terug komen dat hij op enkele onderdelen de mond echt verschrikkelijk open had. Ik vond dat hij hem prima rondstuurde en begrijp heel goed dat hij zelf een heel goed gevoel had, want super grote fouten waren het niet. Maar hij had de hele eerste uitgestrekte draf en de appuyementen de mond open.. Dat drukt de punten.
ben het overigens wel met Laurens eens dat het jurysysteem concreter mag, dan kun je ook iets met bijv mond open, of een onregelmatigheid of een wat minder meekomend achterbeen.
Ondanks dat, chapeau voor MAR, hij gaat prettig met het dier om en doet enorm zijn best.

.