Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janski schreef:oke vandaag en morgen kwalificatie
Nog even voor de duidelijkheid de kwalificatie is over 2 manches dus. Dus voor de landen dingens moeten we 8 rondjes doen waarvan we er nu 3 foutloos hebben en de slechtste ruiten wordt weggestreept.. en individueel telt de 60 beste na 2 manches?? od telt het resultaat in de landen finale ook mee voor individueel en is het de 6o beste na 3 manches
of heb ik het nu nog neit begrepen?
Bokel schreef:Het is waarschijnlijk al eerder gevraagd maar kan nergens meer een antwoord op mijn vraag vinden! Wat betekent de Q achter de naam en waarom staat er ook en Q achter de mensen met 1 of 4?
Alleen de landen die foutloos als team blijven mogen morgen starten? Dus nl mag morgen starten?
Hopelijk kan iemand het ophelderen!
Bokel schreef:Het is waarschijnlijk al eerder gevraagd maar kan nergens meer een antwoord op mijn vraag vinden! Wat betekent de Q achter de naam en waarom staat er ook en Q achter de mensen met 1 of 4?
Alleen de landen die foutloos als team blijven mogen morgen starten? Dus nl mag morgen starten?
Hopelijk kan iemand het ophelderen!
Janski schreef:OOHHH dank dus dit telt niet eens mee .. oke nu snap ik het (eindelijk)
morgen twee manches en de besten daarvan die gaan naar de finale?