manic schreef:Mogen we geen commentaar op Carl's uiterlijk geven? Verdorie, het oog wil ook wat toch....
bietjuhh schreef:manic schreef:Ik vind er niet zo veel aan ik ook niet Ik ook niet, maar paard is wel gaaf haha
Ben heel benieuwd naar Carl Hester, vind Utopia zo'n gaaf paard!Hier wordt ik niet echt warm van, stoor me zo aan die benen van die ruiter dat ik vergeet naar de rest te kijken...
Ik vind deze PRE ook wel een flink ontwikkelde onderhals hebben...Ben erg benieuwd naar Carl & Uthopia. Dan gaat m'n duo-scherm-constructie wel even op fullscreen
Jaaaa Cayenne: ik kijk ook echt uit naar Carl Hester en Uthopia! Heb ze in Rotterdam gezet tijdens het WK en dat was echt kwijlen!
Boompje1985 schreef:Kinee_ schreef:Oeh, hij heeft wel klapperende beentjes!hij heeft net meegedaan met de competities van watertrappelen dus vergeef hem okee.Hahahahahahah! 0-1!
purraboy schreef:Doet duitsland niet mee met de landenwedstrijd?Nee, die dachten die teammedaille hoeven we niet dit jaar.
vind het ook niet zo spetterend. ik zag toch liever yessin. deze spaanse combinatie vind ik veel te onrustig
Watermeloen schreef:Destination schreef:Zucht, je kan niet vanuit het buitenland kijken Ook niet via eurovision?Ja, bedankt
pitbullgup schreef:kijk ik er nou zo raar tegen aan of heeft dit paar echt een flinke onderhals???Valt wel mee
storrum schreef:ik ook niet. lelijke dikke nek...Volgens my is het ook nog een hengst.. verklaart een hoop van die dikke nek