Lizzyy schreef:Misschien een rare vraag, maar dat 'verkeerde galop' wat hij net reed, hoort dat zo?Ja, dat is contragalop en een onderdeel van de proef.
Lauke schreef:indd wel netjes. Jammer dat paard bijna constant de mond open heeft.Dit viel mij ook op. Maar vind het een erg leuk paard!
Lizzyy schreef:Misschien een rare vraag, maar dat 'verkeerde galop' wat hij net reed, hoort dat zo?ja hoort, is contragalop
Lizzyy schreef:Misschien een rare vraag, maar dat 'verkeerde galop' wat hij net reed, hoort dat zo?dat hoort dat heet contra galop
Britt_Mara schreef:Herfstwind schreef:Hahah precies gepoept voor het juryhokje. charmant Haha, dat dacht ik dus ook
ik heb er nu 3 gezien, en in vergelijking met 4 jaar geleden vind ik ze toch al stukken beter zitten! (ik volg dressuur, geen eventing, behalve bij OS ), kan toeval zijn, maar vond het toen echt bijna erg om te zien, en nu toch niet hoor!wel grappige comments hier
Britt_Mara schreef:Herfstwind schreef:Hahah precies gepoept voor het juryhokje. charmant Kom me opvegen