stef schreef:Waar zie jij het langdurige spoorgebruik dan Bandida?
Ik zag in dat filmpje iemand rondjes draaien met een paard en daar iedere keer het spoor bij gebruiken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wranglerbutt schreef:@MissPK:Jouw paard neemt die houding uit zichzelf aan? Wanneer dan? Als -ie gaat slapen?
Ik ken jouw paard IRL én van honderden foto's die ik hier op Bokt heb gezien en heb die pose alleen gezien als hij ergens aan snuffelt.
Natuurlijk houdt ieder paard zijn hoofd wel eens in deze houding, maar als je gelooft dat het in de hedendaagse reining zonder intensieve training gebeurd, geloof je kennelijk in sprookjes of beleid je struisvogelpolitiek. Of je vindt de trainingsmethoden acceptabel, kan ook nog
Bandida schreef:Op het voorblad van Bokt staat toevallig de verklaring voor dit soort praktijken duidelijk uitgelegd vandaag. Er komt een veel te jonge tophengst te overlijden, en zijn carrière wordt in één zin samen gevat: "Who Whiz It' had een bedrag van $81.521 aan Life Time Earnings en zijn nakomelingen wonnen samen meer dan $254.000."
stef schreef:Al eerder gezegt, Money makes the world go around.
En daarom moet IMO de topsport aangepakt worden. Meer dan een individuele ruiter
DubbelDun schreef:De juiste term is 'willingly guided' oftewel een paard wat zich graag/met genoegen laat sturen.
Dus niet door overmacht/pressie/angst verkregen.
Dutchstar schreef:Tijdens de pattern zal het paard zeker die impressie geven dat het zich graag/met genoegen, zoals jij het noemt, laat rond sturen,
essiedepessie schreef:@ paintlinger: als je het in je proef doet heb je een 0score
Ariebren schreef:Wie van de bokkers, die nu al 48 pagina's lang aan het miepen zijn geweest, heeft zijn of haar paard op dit topniveau gereden ???
Ariebren schreef:Wie van de bokkers, die nu al 48 pagina's lang aan het miepen zijn geweest, heeft zijn of haar paard op dit topniveau gereden ???