Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shamrock4NL schreef:3 jaar geleden? Clinic ofzo zeker?
Ik heb je al eens horen zeggen dat Sisther beter of net zo goed is.. maar dat vind ik niet kloppen
totilas heeft veel meer kwaliteit en mede door zijn karakter kan hij dit bereiken
Maar het is wel een hittepetitje. Cayenne schreef:CarolineP schreef:Kan jij een paard noemen met de kwaliteit die dit paard in huis heeft?
Sisther de Jeu.
Het is waarschijnlijk snel terug te kijken via filmloop.nl
totilas is veeeeeele malen beter hoor
believe me
Ik had wel verwacht dat ze een goede proef neer zou zetten, maar zo mooi...Perfect voor haar! Ben erg benieuwd wat Anky en Edward morgen gaan presteren. 
pharagirlke schreef:Geheel... ook alleen maar omdat die achterhand nu eenmaal vast hangt aan die voorhand
Omdat ik vrees dat Totilas zijn ongecontroleerde grote bewegingen hem nog zuur gaan opbreken en dat Edward daar, voor zover ik kan zien, weinig mee doet. Heb het idee dat ie enkel topscores rijd omdat Toti zo beweegt. Want aan de kwaliteit van de ongecontroleerde proeven zal het niet liggen

Maar goed dat er geen politie in de buurt was
Judje schreef:Echt super idd de score van Adelinde!
Alleen jammer dat er op YouTube nog geen filmpjes ofzo van vandaag te vinden zijn. Ik zou érg graag de kur van sowieso Adelinde en Imke willen zien.
)