_San87_ schreef:xStephanie schreef:Ik wil ook een BFF Een wat? Best Friend Forever? Buddy For Fuck?Best friends forever
xStephanie schreef:_San87_ schreef:Een wat? Best Friend Forever? Buddy For Fuck?Best friends forever Nothing lasts forever ./insert Het Goede Doel - Vriendschap.
xStephanie schreef:_San87_ schreef:Een wat? Best Friend Forever? Buddy For Fuck?Best friends forever Je hebt chocolate boy toch?
_San87_ schreef:Waarom zie ik nu een man met een penis van chocolade voor me ?omdat je net mijn foto kreeg op de whatsapp
_San87_ schreef:Waarom zie ik nu een man met een penis van chocolade voor me ?Door ons gesprek van gisteren.
Ossi schreef:_San87_ schreef:Waarom zie ik nu een man met een penis van chocolade voor me ?omdat je net mijn foto kreeg op de whatsapp Ik heb geen foto op WA?
_San87_ schreef:Ossi schreef:omdat je net mijn foto kreeg op de whatsapp Ik heb geen foto op WA?uuuh oh crap....
xStephanie schreef:Ossi schreef:Je hebt chocolate boy toch? Ga fietsen waarheen? het regent... ik ben van chocola
Gianti schreef:Iemand hier ervaring met Mac book Heb er een keer iemand mee gemept, dus ik kan zeggen ja