Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vincent_P schreef:milou123 schreef:
Wat doe je nou sarcastisch over mijn spirituele/ godsdienstige achtergrond? Als je mensen niet in hun waarde kunt laten, laat ze dan met rust. Sjongejonge.
Ethirty schreef:Vincent_P schreef:
Wat doe je nou sarcastisch over mijn spirituele/ godsdienstige achtergrond? Als je mensen niet in hun waarde kunt laten, laat ze dan met rust. Sjongejonge.
Chill! Ik begreep dat hetgebaar hier soms anders gebruikt wordt.
Djeez, waarom zoekt iedereen overal wat achter. It's the interwebz
tante_trien schreef:Ben ik een avondje niet online gaan jullie ongezellig zitten doen hier?!![]()
Waaaar is de liefde?
_San87_ schreef:Soms? Die smiley heet hier huilen van het lachen, hoe vaak ik daar al een misverstand over heb gehad omdat hij hier iets anders betekent dan op de rest van het internet.
Hoe je die smiley sowieso als huilen van het lachen kunt zien is me een raadsel.
_San87_ schreef:Soms? Die smiley heet hier huilen van het lachen, hoe vaak ik daar al een misverstand over heb gehad omdat hij hier iets anders betekent dan op de rest van het internet.
Hoe je die smiley sowieso als huilen van het lachen kunt zien is me een raadsel.
milou123 schreef:_San87_ schreef:Soms? Die smiley heet hier huilen van het lachen, hoe vaak ik daar al een misverstand over heb gehad omdat hij hier iets anders betekent dan op de rest van het internet.
Echt? Nooit geweten.
Dan interpreteer ik 'm toch anders als waarvoor ie bedoeld is.
Ossi schreef:_San87_ schreef:Soms? Die smiley heet hier huilen van het lachen, hoe vaak ik daar al een misverstand over heb gehad omdat hij hier iets anders betekent dan op de rest van het internet.
For once and for all, it's emo.gif
ThinkCreativ schreef:Hmm, ik interpreteerde hem eigenlijk nog anders:Hetgeen is eigenlijk te triest om te zeggen.