Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThinkCreativ schreef:milou123 schreef:Wil je wat hierheen sturen? Dan hoef ik niet te koken, zo geen zin in vandaag.
Ik wil wel koken, als jij even de afwas komt doen.Het is niet veel, maar ik zoek dat nu juist weer niet, haha.
Edit: ik post hier veel te veel, we zijn zo veel te snel op pagina 500, haha.
Oh god, dit is echt om te huilen. Ben ik bij Dixons op zoek naar een audiokabel:
Hmm, nergens te vinden even met google zoeken, kom ik hier op uit:
Home / Computers / Netwerk & Internet / Netwerkkaarten & -Adapters / ICIDU Audio Cable 1m <-- hoe komen ze erbij dat dat iets met netwerken heeft te maken?
Gianti schreef:ik voel me zo enorm banketstaafnog nooit heeft iemand zulke woorden gemeent naar mij gezegd...
crizyz schreef:Gianti schreef:ik voel me zo enorm banketstaafnog nooit heeft iemand zulke woorden gemeent naar mij gezegd...
Oh enne?
Gianti schreef:had donderdag ofzo, lang op bb met een tweaker gesproken, was een klik. Heb duidelijk aan gegeven dat ik niet naar iets op zoek was en gewoon wou kijken waar het schip strand... Maar hij begon me te claimen, echt ENORM te claimen, dus toen met een excuus gezegd dat ik even geen contact wou, dat hij kon afkoelen...
begon die net weer te praten tegen me, maarja ik heb mijn tweakertje al... dus ik zeg dat ik een enorm leuk iemand had ontmoet... hij werdt echt boos.
dingen als "flikker op", "boeit je niks", "nou dan stopt hier ons contact, want ga echt niet kijken hoe jij gelukkig wordt met een ander", "je zegt tegen mij stil te zijn en dan wint de ander, nou succes ermee"
voel me zo lullig, maar deze worden doen mij echt pijn...
milou123 schreef:Jolien87 schreef:
Wauw! Wat een pracht exemplaar!
Hoe is dat gedaan? En waarmee?
Ethirty schreef:Zo, dat zijn de betere taartjes! Heb je nog een stukje over?![]()
Veel werk in gaan zitten zeker?
_San87_ schreef:Gianti schreef:had donderdag ofzo, lang op bb met een tweaker gesproken, was een klik. Heb duidelijk aan gegeven dat ik niet naar iets op zoek was en gewoon wou kijken waar het schip strand... Maar hij begon me te claimen, echt ENORM te claimen, dus toen met een excuus gezegd dat ik even geen contact wou, dat hij kon afkoelen...
begon die net weer te praten tegen me, maarja ik heb mijn tweakertje al... dus ik zeg dat ik een enorm leuk iemand had ontmoet... hij werdt echt boos.
dingen als "flikker op", "boeit je niks", "nou dan stopt hier ons contact, want ga echt niet kijken hoe jij gelukkig wordt met een ander", "je zegt tegen mij stil te zijn en dan wint de ander, nou succes ermee"
voel me zo banketstaaf, maar deze worden doen mij echt pijn...
Wat hij zegt is niet netjes, maar zijn gevoel vind ik wel terecht. Jij geeft aan niks te willen, maar gaat er vervolgens wel met een ander vandoor. Is voor hem ook niet leuk, natuurlijk.
Gianti schreef:ik had zo duidelijk gezegd dat ik naar niks op zoek was en gewoon wou kijken waar het schip strand... en heb hem ook gezegd dat het me enorm speet... en dat is ook echt zo, ik wou dit op een nette manier doen
bahh, hier hou ik zo niet van
Quad schreef:_San87_ schreef:
Wat hij zegt is niet netjes, maar zijn gevoel vind ik wel terecht. Jij geeft aan niks te willen, maar gaat er vervolgens wel met een ander vandoor. Is voor hem ook niet leuk, natuurlijk.
Niet dat Gianti er met een ander vandoor gaat, hij klonk wel erg opdringerig, zou ik ook niet prettig vinden. Ook wat andere dingen gelezen die niet voor de poes waren. Zo kom je wel weer achter de aard van je medemens..![]()
Het is gewoon bijzonder vervelend, alsof iemand direct jouw eigendom is.