Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThinkCreativ schreef:Waarschijnlijk geen filmpje, heb namelijk geen (fatsoenlijke) camera. Maar zodra ik een kabeltje kan vinden, zal ik een stukje opnemen (via m'n digitale piano dus).
Of heeft er iemand toevallig nog een 3,5 - 3,5 of 3,5 - 6,3mm jack?
@Quad:
Quad schreef:ThinkCreativ schreef:Waarschijnlijk geen filmpje, heb namelijk geen (fatsoenlijke) camera. Maar zodra ik een kabeltje kan vinden, zal ik een stukje opnemen (via m'n digitale piano dus).
Of heeft er iemand toevallig nog een 3,5 - 3,5 of 3,5 - 6,3mm jack?
@Quad:
Geintje natuurlijk!
Piano is een mooi instrument.
Ik bak er zelf niks van, maar net als mijn zus en zwager mag er van mij ook wel een in de kamer staan later, toch een mooi stuk meubilair!
ThinkCreativ schreef:Quad schreef:
Geintje natuurlijk!
Piano is een mooi instrument.
Ik bak er zelf niks van, maar net als mijn zus en zwager mag er van mij ook wel een in de kamer staan later, toch een mooi stuk meubilair!
Haha, snap ik.
En inderdaad, alleen waren mijn broer en zus er niet zo blij mee. Die hadden liever dat er een koptelefoon in kon.
ThinkCreativ schreef:Is toch best een eindje, Rijssen, voor een kabeltje. Misschien eens op dx.com bestellen, daar zijn ze niet zo heel prijzig. Zit dan wel weer met de bezorgtijd.
En ja inderdaad, maar ook goede pianisten moeten oefenen en dan klinkt een stuk niet helemaal zoals het hoort. Gelukkig vinden m'n ouders het zelfs fijn.
Zonde, Gianti.
Quad schreef:ThinkCreativ schreef:Is toch best een eindje, Rijssen, voor een kabeltje. Misschien eens op dx.com bestellen, daar zijn ze niet zo heel prijzig. Zit dan wel weer met de bezorgtijd.
En ja inderdaad, maar ook goede pianisten moeten oefenen en dan klinkt een stuk niet helemaal zoals het hoort. Gelukkig vinden m'n ouders het zelfs fijn.
Zonde, Gianti.
Action heeft ze misschien wel, of elk andere winkel met een beetje electronica?
milou123 schreef:Wil je wat hierheen sturen? Dan hoef ik niet te koken, zo geen zin in vandaag.