crizyz schreef:25 nuttige posts.... Nou, doeii dan maar denk ik. Zoveel heb ik niet toe te voegen op paardengebied...
Heb je al bij het tabblad informatief gekeken dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Ossi schreef:Hoezo wisten wij dat? Weten wij veel dat het topic gesloten wordt met 500 pagina's...
Dit was een slow chat topic, die kan best langer worden dan dat...
Lieve Ossi. Heb je de regeltjes niet gelezen :-P.
Hup. Ff je best doen en dan lukt het wel!
ThinkCreativ schreef:Ik ben het wel met Ossi eens. Normaal is het alleen maar 'common sense' wat er in de regels staat. Hetzelfde geld voor apparatuur, een beetje 'common sense' en het werkt naar behoren.
Marlinde, hoe dat dan weer?
ThinkCreativ schreef:Ik ben het wel met Ossi eens. Normaal is het alleen maar 'common sense' wat er in de regels staat. Hetzelfde geld voor apparatuur, een beetje 'common sense' en het werkt naar behoren.
milou123 schreef:ThinkCreativ schreef:Ik ben het wel met Ossi eens. Normaal is het alleen maar 'common sense' wat er in de regels staat. Hetzelfde geld voor apparatuur, een beetje 'common sense' en het werkt naar behoren.
Nja, ik geloof dat het vaak zat is aangehaald door verschillende bokkers.
En wanneer je niet wist waarom wij erover begonnen, maar het wel vaker voorbij zag komen, tsja... Vragen stellen is niet zo moeilijk.
milou123 schreef:crizyz schreef:25 nuttige posts.... Nou, doeii dan maar denk ik. Zoveel heb ik niet toe te voegen op paardengebied...
Heb je al bij het tabblad informatief gekeken dan?