Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:EarthFocus schreef:Ik vind het wel een beetje schijnheilig hoor.
Maar wel fijner dat die hem beloond dan slaat.
En Zirocco is gewoon helemaal van het padje af..
Schijnheilig? Hoezo?
Rinske schreef:Dat ie hem nu wel een aai gaf en geen mep denk ik dat ze bedoelt.
Schoentje schreef:Jammer hoor. Zo'n hengst onthoudt zoiets net wat beter dan een gemiddelde ruin. Hij is gewoon even het vertrouwen kwijt en dat heeft tijd nodig. Ik verwacht dat Jur dat wel op kan lossen met wat lagere oefenrondjes.
De lading aan kritiek die Jur gehad heeft, verdient hij niet vind ik.
Jur is juist een ruiter die heel eerlijk en vriendelijk rijdt. Een van de weinige op dat niveau die ook nog ontzettend veel jonge paarden opleidt. Volgende week zit hij gewoon weer op een 4-jarige en dat kun je noiet als je een unfaire ruiter bent.
Schoentje schreef:Jammer hoor. Zo'n hengst onthoudt zoiets net wat beter dan een gemiddelde ruin. Hij is gewoon even het vertrouwen kwijt en dat heeft tijd nodig. Ik verwacht dat Jur dat wel op kan lossen met wat lagere oefenrondjes.
Jur is juist een ruiter die heel eerlijk en vriendelijk rijdt. Een van de weinige op dat niveau die ook nog ontzettend veel jonge paarden opleidt. Volgende week zit hij gewoon weer op een 4-jarige en dat kun je noiet als je een unfaire ruiter bent.
Brigitte_D schreef:Is niet de eerste keer dat zirocco dat doet, pas nog, begrijp ook niet na gister dat ze gerco niet hebben laten rijden of zeg ik nu iets wat niet mag/kan?
Cayenne schreef:Ja, Jur mag morgen gewoon starten, maar ik denk dat hij het tot op het laatste moment (afhankelijk van de prestaties van zijn teamgenoten) zal laten afhangen of hij uberhaupt start.
Ik bedoel: als die opnieuw alle 3 foutloos rond komen, heeft het voor Jur en Zirocco geen nut om te starten en kunnen ze zich dat imo beter besparen en thuis rustig het vertrouwen terug vinden.