Ik heb een vraag van mijn match. Hij heeft zich aangemeld op bokt, maar krijgt geen activeringsmail toegestuurd? Waar kan dat aan liggen?
Celiien schreef:WAarom kunnen zij ons wel volgen op bokt maar wij hun niet op tweakers.. its not fair ja zeker niet eerlijk!
Chapeau! Ik vind het een heerlijke 1 april grap. En toch denk ik dat dit wel eens kon werken. (ik hoef trouwens geen vent meer, heb er een van Bokt geplukt. Tweakers, tssss.. zó 2013.)
Paisano schreef:[ Afbeelding ]Beetje gefrustreerd is deze Zozozo meisje, dacht jij hier ongestarft mee weg te komen? Je zult er van langs krijgen met de paardenzweep!
benchMarc schreef:Paisano schreef:[ Afbeelding ]Beetje gefrustreerd is deze Zozozo meisje, dacht jij hier ongestarft mee weg te komen? Je zult er van langs krijgen met de paardenzweep!hahahahaa
quera schreef:http://i1167.photobucket.com/albums/q62 ... f7558c.jpgDaar heb je m weer, met zn zwarte andalucier en zn fries met wollige sokken...
Zeggggg nu wordt bokt waarschijnlijk ook overspoeld met mooie-vrouwen-zoekende-mannen.... krijgen we weer van die gilmeisjes topics Maare leuke 1 april grap en geweldige screenshots haha!
Snoevie schreef:ik chat ook met ene memmentemmer,en dan een tiet op zn avatar............Memmentemmer baalt zelf ook van zijn naam...