Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 6*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:38

Linnie112 heel erg bedankt en fijn dat je toch even een update zet terwijl jullie wel iets anders aan jullie hoofd hebben dan even een bericht hier neer zetten!!
maar al deze mensen hier duimen en denken aan B,
en hopelijk is dat kleine lichtpuntje van ogen open doen en in jou hand knijpen iets kleins van groot wat gaat komen!!
heel veel sterkte en hier duim ik nog steeds en staat er een kaarsje aan

haar bokt naam mag je wel schrijven maar haar eigen naam niet!! dat wilde de ouder lieven niet

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 2*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:42

Haar zus heeft haar echte naam zelf in een update gezet...en haar echte naam staat in haar profiel...

Maar goed, zo te lezen is er een sprankje hoop, hou daar aan vast, ik ga door met duimen...

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:43

Hier ook een meelezer! ik volg het vanaf het begin en ik leef echt heel erg mee!
wat moet dit erg zijn zeg om mee te maken

linnie en familie veel sterkte de komende tijd en bietjuh kom op meid vechten!! niet opgeven je bent nog veel te jong!!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:44

He gelukkig , weer een beetje hoop. Wat goed van je Linnie,dat je toch nog even een update neerzet.
We denken allemaal aan jullie. Dikke knuf :(:) :(:) :(:)

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:46

Hele dag al constant aan het kijken voor een update.
Gelukkig weer een beetje hoop, kom op meisje !

unicumW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:47

weer een sprankje hoor!! goed zo en ga door bietjuhh..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:49

Mijn kaarsje gaat nu uit, maar gaat morgen zeker weer aan!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:51

Ook hier wordt er meegeleefd en duimen draaien volop voor bietjuhh,....
Sterkte voor iedereen die haar lief is :(:)

Wouter82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:51

linnie112 schreef:
B. ligt nog in coma, maar doet heel hard haar best. Ze heeft in me handgeknepen en x ogen open gedaan, maar artsen blijven heel voorzichtig en willen geen valse hoop geven. Het is iets en wij putten hier kracht uit.

Het is onvoorstelbaar hoe in een paar dagen je hele wereld in stort.

We moeten geduld hebben en zitten hele dag aan dr bedje. Meer kunnen we helaas niet doen.

en zo groeit, wat begon als een heel klein lichtpuntje,
langzaam en voorzichtig uit naar een steeds krachtiger wordend licht.
lieve B. je bent een vechtertje, blijf zo door gaan meid.
je bent sterk, je hebt kracht en zolang jij blijft doorvechten,
zullen wij het pad naar herstel voor je blijven verlichten met onze vele kaarsjes.

linnie, heel erg bedankt voor deze update.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:52

Lieve Linnie112, wat fijn dat je zusje jullie heeft laten weten dat ze vechten wil! Dat ze er nog is (al is het misschien ver weg) en jullie dat ook laat weten is zo mooi, méér dan een lichtpuntje alleen. De wetenschap dat ze het jullie laat weten is zooo een geweldig nieuws!

Het kleine vrolijke meisje waar ik 7 jaar geleden samen met Daan op Offie met kerstmutsen op mee door Nieuwkoop reed.... Zou er alles voor over hebben als ze dat deze kerst weer zou mogen doen..

Heel erg bedankt voor je update, maar voel je niet bezwaard als het niet lukt, niemand zou het je kwalijk nemen.. Bietjuhh is het allerbelangrijkste.. Wij zijn met zijn allen hier compleet ondergeschikt aan..

Ons kaarsje blijft branden, net als onze hoop. Hoop doet leven.

Marleenloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:54

Heel erg veel sterkte!!!
Bietjuhh, blijf vechten, je komt er wel! :(:)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:54

Dat is het tweede fijne nieuws, we blijven duimen voor meer! Heel veel sterkte linnie en familie/vrienden!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 22:55

linnie vol onmacht lezen we je update en ik kan gewoon niks anders zeggen dan dat we met ze alle hier meeleven met bietje en dr familie..als we hier vanuit bokt iets voor jullie kunnen betekenen dan zou ik dat wel willen weten..ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte toewensen..

CrisTeuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:03

Iemand vecht voor haar leven, haar zus verder vind de kracht om ons bij te praten en het gaat hier over het gebruik van haar echte naam.... Wat maakt het nou uit om de boktnaam te gebruiken, ongeacht wat Linnie112 gebruikt.

Linnie112 bedankt voor de update. Ik kan me alleen bedenken hoe moeilijk jullie het moeten hebben en verwacht dat het nog 100x moeilijker is dan dat. Heel veel sterkte en kracht. Ik weet zeker dat de handdrukking en het openen van de ogen geen 'spasmes' zijn, maar een signaal van je zus waarmee ze jullie vertelt dat ze keihard aan het vechten is. Dat jullie hoop moeten houden. Wij houden ons ook sterk ongeacht de updates van jou. Wij hebben het niet 1/100 zo zwaar als jullie. Ik zal eerlijk zeggen dat ondanks dat ik je zusje niet persoonlijk ken ik bijna non stop denk aan jullie en de hel waarin jullie je nu bevinden. Dit verdient niemand. Nogmaals heel veel sterkte en kracht. Ik mocht willen dat ik iets voor iemand kon betekenen. Ik blijf hopen en weiger te geloven in een foute afloop!

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:05

Linnie, heel fijn dat je weer een update kon geven. Gelukkig is het een update die hoop geeft. Kom op, B., je kan het!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:17

Linnie dank je wel voor de update....je ziet hoe enorm hier met je zus en met jullie wordt mee geleefd.
Kaarsjes branden, duimen draaien, en anderen doen een gebedje....dan MOET het toch goed gaan komen?!
Een goed berichtje hoewel ik snap dat het nog steeds afwachten is en het voor jullie, juist als naaste familie erg zwaar moet zijn.
Hou vol allemaal!! :(:)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:20

ik heb dit hele bericht gemist, wat vreselijk... 20 jaar pas damn.. Ik duim hard mee....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:24

Lieve Lin, ontzettend bedankt voor deze update! Dat waarderen we zeer!

Een sprankje positiviteit en hoop..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:45

Ook mijn medeleven gaat uit naar dit meisje en haar familie. Wat een verschrikkelijk drama.

Maar ook de eigenaars van het paard die dit geweldige dier moeten missen wil ik heel veel sterkt toewensen. Iedereen weet dat die dag ooit gaat komen maar niemand kan verwachten dat het zo'n dramatisch einde zal worden.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:47

Bedankt voor de update, je denkt meerdere keren even aan haar, leest even bij.
Ieder lichtpuntje is er weer eentje..
Heel veel sterkte Linnie, ook voor je familie en een dikke kus voor je zus(je).
Laatst bijgewerkt door Lonan op 08-09-12 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:48

Linnie heel veel sterkte..

Helaas weet ik in hoe zo'n onzekere periode jullie zitten.. Elke verbetering, ook al is het maar zo klein, pak je aan om hoop uit te putten.. Mijn moeder heeft ook een week in coma gelegen, helaas is dit niet goed afgelopen.. Maar elk klein beetje hoop pak je, ook al weet je dat het vooruitzicht er nog zo slecht uit ziet.. Dit moet jullie kracht geven voor deze moeilijke tijd. Het klinkt raar, maar probeer ook te genieten van de momenten dat ze nu wel bij jullie is, het knijpen in je hand en de blik in haar ogen als ze die opent. Dit zijn momenten die je later nooit zult vergeten, op welke manier het dan ook afloopt.. Het gaf mij een klein beetje voldoening, want mijn ene wens was op dat moment om in ieder geval nog 1 keer contact te hebben met mijn moeder en te zeggen wat ik wou.. Dit is bij mijn moeder nog gebeurt.. Helaas is mijn moeder niet uit coma geraakt. Maar ik hoop dat B sterk genoeg is om er weer uit te komen en dat ze weer kan genieten van het leven.. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en hopelijk komen er langzaamaan betere berichten, want ze heeft nog een lange weg te gaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:50

linnie112 schreef:
B. ligt nog in coma, maar doet heel hard haar best. Ze heeft in me handgeknepen en x ogen open gedaan, maar artsen blijven heel voorzichtig en willen geen valse hoop geven. Het is iets en wij putten hier kracht uit.

Het is onvoorstelbaar hoe in een paar dagen je hele wereld in stort.

We moeten geduld hebben en zitten hele dag aan dr bedje. Meer kunnen we helaas niet doen.

He jeetje vreselijk is het als je zus zo ver weg is...wel positieve tekenen an sich, ik hoop echt dat ze er weer bovenop mag komen!

Heel veel sterkte voor jullie allemaal :(:) dikke knuf voor je zus.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 23:53

hier ook een stille meelezer vanaf dag 1. Kom paar keer per dag toch wel even kijken of er meer goed nieuws is.
Aan de laatste update te lezen zit er steeds meer vooruitgang in.

Heel veel sterkte aan Bietjuhh's familie toegewenst en kom op Bietjuhh; zet door meid!! Je kunt het!

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 00:18

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 00:22

Fijn om te horen dat er nog steeds hoop is op meer. Ook ik denk aan B en haar familie.